تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۵۷۶۹۰
یكی از اعضای اصلی باند خانوادگی سرقت‌های مسلحانه در مشهد به دار مجازات آویخته شد.
۰
plusresetminus

 

بلاغ- فرمانده انتظامی خراسان رضوی،  با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های مسلحانه و خشن از طلافروشی های مشهد و گزارش چند فقره سرقت های مسلحانه مشابه در شهرهای شمالی كشور ، تحقیقات پلیسی به طور ویژه آغاز و تیم های اطلاعاتی مركز عملیات ویژه پلیس مشهد در یافتند كه این سرقت ها توسط اعضای یك باند حرفه ای سرقت صورت می گیرد.
 
پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی دست یافت كه منجر به چهره زنی و شناسایی عاملان اصلی این سرقت ها شد.
 
اعدام یک محارب در مشهد+تصاویر

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات وسیع و ردزنی های گسترده اطلاعاتی وارد عمل شده و چهار تیم از مركز عملیات ویژه پلیس مشهد به طور ضربتی و غافلگیرانه ، متهمان را در مخفیگاه های زیر زمینی شان دستگیر كردند.
 
وی خاطر نشان كرد: یكی از اعضای باند در حال فرار دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. اما برادرش كه متولد 1357 است و زندانی فراری از زندان لاهیجان بود با تایید دیوان عالی كشور به اعدام محكم شد.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: حكم اعدام در روز هفدهم آبان ماه و درمیدان رسالت مشهد با حضور دادستان مشهد و دیگر مراجع قضایی و انتظامی و در ملا عام به اجرا درآمد تا درس عبرتی باشد برای كسانی كه نیات پلیدی در سر می پرورانند و این افراد بدانند كه پلیس و دستگاه قضایی با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم تعارف ندارد.

اعدام یک محارب در مشهد+تصاویر
 
وی اظهار داشت: اعضای این باند در سال 1389 و پس از ارتكاب 31 فقره سرقت های مسلحانه با تهدید اسلحه جنگی كلاش در شهرهای مشهد ، نیشابور، گرگان ، بهشهر و رامسر در چنگ قانون گرفتار شدند و از مجرمان خطرناك و سابقه دار بودند.
 
صادقی دادستان عمومی و انقلاب مشهد نیز در حاشیه مراسم اعدام این سارق مسلح گفت: وظیفه ما اجرای حدود الهی است و به عنوان جامعه ای كه پای بند حدود الهی هستیم اجرای حكم می تواند بركات زیادی داشته و در پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی نقش موثری داشته باشد./ع

منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴