تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۵۳۴۳۲
قاتل کودک هشت ساله قزوینی صبح امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.
۰
plusresetminus
بلاغ- صبح امروز قاتل کودک هشت ساله قزوینی با حکم دادگاه در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

قاتل 50 ساله به نام «ع ـ ن» اهل و ساکن قزوین و کارمند بازنشسته بانک با یک فقره سابقه کیفری بود که دانش‌آموز 8 ساله را هفدهم اردیبهشت‌ماه در دبستانی در خیابان سعدی قزوین به قتل رسانده بود.

در پی اعلام مسئولان دبستانی واقع در خیابان سعدی، مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و جرح مقارن ساعت 13 هفدهم اردیبهشت ماه، بلافاصله اکیپی از اداره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت به آدرس فوق اعزام و مشخص می‌شود مضروب دانش‌آموزی 9 ساله بوده که بعداز اتمام کلاس‌های درس توسط ضارب مورد ضرب و جرح واقع شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند و پرونده مقدماتی در کلانتری 11 مدرس تشکیل و از طرفی ضارب خود را به مأموران کلانتری معرفی می‌کند.

با توجه به گزارش اولیه مأموران، قاتل به حالت آشفته خود را به مأموران انتظامی معرفی و اظهار داشته با تهیه یک قبضه چاقو به دبستان محل تحصیل فرزند خوانده‌اش مراجعه و وی را با ضرب چاقو به قتل می‌رساند.

نظر به شکایت تنها ولی دم (مادر) مقتول که تقاضای قصاص و تسریع در رسیدگی را مطرح کرده بود به استناد بند «الف» ماده 290 و 381 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 و بند «ک» ماده 3 قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مصوب 1381 تقاضای تعیین مجازات نامبرده شد.

با توجه به عمق این حادثه دادسرای عمومی و انقلاب قزوین پس از یک هفته با صدور کیفرخواستی تقاضای اشد مجازات (قصاص متهم در ملاء عام) را برای این فرد جنایتکار کرد و صبح امروز این قاتل به دار مجازات آویخته شد./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰