تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۷۶۶۶۲
تهیه‌کننده «پرده‌نشین» گفت: این سریال در حوزه اجتماعی اما با رویکرد کاملا دینی و با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته و تولید شد. آخرین قسمت این مجموعه تلویزیونی امشب نمایش داده می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمود رضوی تهیه‌کننده «پرده‌نشین» درخصوص این سریال گفت: این سریال در حوزه اجتماعی اما با رویکرد کاملا دینی و با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته و تولید شد. همین که پس از سالها سریالی در حوزه سبک زندگی ساخته شد باعث افتخار است.

وی با ابراز رضایت از استقبال مخاطبان از سریال «پرده‌نشین» و بازخورد مناسبی که نسبت به این سریال صورت گرفت، افزود: مردم و مخاطبان به خوبی داستان و قصه این سریال را دنبال می‌کردند و با آن ارتباط گرفتند و نسبت به سریال‌های در حال پخش استقبال خوب و مطلوبی نسبت به «پرده‌نشین» صورت گرفت.

رضوی اضافه کرد: در تولید سریال «پرده‌نشین» حتما کم و کاستی‌هایی داشتیم که مردم آنها را نادیده گرفتند و بیشتر به نقاط قوت و مثبت آن توجه کردند و مورد حمایت قرار دادند.

تهیه‌کننده «پرده‌نشین» اعلام کرد: امشب قسمت آخر این سریال پخش می‌شود. سعی ما این بود که کلیه گره‌گشایی‌های اصلی داستان در قسمت آخر بازگشایی نشود و در  چندین قسمت آخر، داستان شخصیت‌های اصلی را به پایان رساندیم.

وی گفت: نتیجه نهایی و آخر را که مخاطبان آن را دنبال می‌کنند در این قسمت نشان داده می‌شود و مخاطب به جز یک موضوع کلیه موضوعات برایش مشخص شده و منتظر است که ببیند که چه اتفاقی در قسمت آخر این سریال رخ می‌دهد.

رضوی یادآور شد: بخش پشت صحنه و مصاحبه عوامل این سریال درباره سریال «پرده‌نشین» در دو قسمت آماده پخش شده که طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته پخش می‌شود./ع
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴