هادی فتنه چرا در نکا جا خوش کرده است؟!

فرماندار شهر یا فرمانبر فتنه؟!

تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۷۶۲۵۷
پس از حضور این فرماندار در نکا، رفت‎وآمد برخی طرفداران فتنه به شهرستان از جمله هادی غفاری، زیاد شد به گونه ای که در چند نوبت این عامل تشنج و هنجارشکن به نکا می آمده و آخر هفته هم چند روزی در منزل یکی از کارخانه داران شهر «ب - ز» اطراق می‌کرد.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ، روزهای نخست آغاز فتنه خیابانی سال 88 بود که فایل صوتی حاوی اهانت بی‌سابقه هادی غفاری به ساحت رهبر انقلاب در فضای مجازی منتشر شد، طولی نکشید که تصاویر حضور خیابانی این افراطی اصلاح‌طلب در تظاهرات بر ضدنظام نیز در رسانه ها انتشار یافت.

اکنون در سایه شوم احیای مشی نفاق، دوباره فتنه‎گران از سوراخ‌های خود بیرون آمده و نغمه انارجل سر داده‌اند.

حادثه اهانت غفاری در دانشگاه شیراز به ساحت رهبر انقلاب و مردم ایران یک نمونه از احیای جریان فتنه است که اگر باز هم متولیان امر، مُهر سکوت بر لب زنند، مطمئن باشید حوادثی تلخ‌تر از آن را شاهد خواهیم بود.

پس از حضور هادی فتنه در مراسم تجلیل از نخبگان شهرستان نکا در فروردین ماه سال 93 و عکس العمل برخی نهاد ها نسبت به دعوت از بازوان فتنه در مراسم گوناگون شهرستان، به نظر می رسید به نوعی از حضور فتنه گران در نکا، جلوگیری شود،اما قدرت نفوذ افراد مسئله دار در بخش هایی از بدنه‌ی اجرایی کشور، نه تنها در مقابل این حرکت کوتاه نیامد، بلکه پس از چند ماه، دولت تدبیر و امید داس دروگر را به رأس فرمانداری نکا رساند تا با تغییر این جایگاه، پیش‌بینی‌هایی از شروع برخی رفت و آمدها و تحولات در شهرستان، ذهن‌ها را مشغول کند.

http://cld.persiangig.com/preview/ZD93U5Koe3/%D8%BA%D9%81%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

سرپرست جدید فرمانداری نکا، در اولین اظهار نظر خود در جمعی خصوصی، به تمجید از شیخ اصلاحات و فتنه گران در حصر پرداخت و با این حرکت، جهت فکری خود در برنامه‌ها و اقدامات پیش رو را ابراز کرد. وی که در ابتدا بسیار جو زده به نظر می رسید، در تمام برنامه ها، حتی یادواره‌های شهدا که مکان عشق بازی با سبکبالان پر کشیده از دیار خوبی ها است، خود را نماینده‌ی عالی دولت تدبیر و امید معرفی می کرد و به تمجید از این دولت می پرداخت.

بیان راحت نبودن در زمان به گردن انداختن چفیه در یادواره ها و گردهمایی های ایثارگران، نمونه دیگری از صداقت این مدیر متصل به بیت سرداری است که به نظر، بین وی و بیت آن شهید والامقام، تفاوت از زمین تا آسمان باشد.

پس از گذشت یک ماه از این اقدامات، در برخی جلسات که در فرمانداری برگزار می شد، وی اصرار بر عدم بازگویی مباحث فتنه و نپرداختن به این مقوله داشت تا جایی که اخیراً در جلسه‌ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان هم، پرداختن به بحث فتنه را نمک پاشیدن به زخم قلمداد کرد و خواستار عدم پرداختن به این دست موضوعات شد.

اما پس از حضور این فرماندار در نکا، رفت‎وآمد برخی طرفداران فتنه به شهرستان از جمله هادی غفاری، زیاد شد به گونه ای که در چند نوبت این عامل تشنج و هنجارشکن به نکا می آمده و آخر هفته هم چند روزی در منزل یکی از کارخانه داران شهر «ب - ز» اطراق می‌کرد.

این کارخانه‌دار نکایی که تصاویر تبلیغاتی وی در بیلبوردهای اطراف شهر، نشان از نوع تفکر وی دارد (پسر بچه با کروات)، منزل خود را محل ملاقات‌های عمومی هادی غفاری کرد تا جایی که افرادی از سیستان و بلوچستان، با لباس های محلی و برخی افراد که فراری بوده و حکم جلبشان هم ابلاغ شده بود از استان‌های گلستان و خراسان جنوبی و ... به دیدار این آقا می آمدند.

آخرین اقدام سرپرست فرمانداری نکا هم لغو جلسه‌ی صبح 27 آذر 93 با موضوع هماهنگی برگزاری مراسم 9 دی بوده که به صورت یک طرفه علی‌رغم مکاتبات و درخواست‌های نهادهای ذی‌ربط، از سوی فرماندار نکا لغو شد که گفته می‌شود جدیدترین ابلاغ دولت تدبیر و امید هم نپرداختن به بحث 9 دی و فتنه است؛ هوشیار باشیم، فتنه دیگری در راه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عبداللهی
هادی غفاری خون به دل حزب الله و مردم کرده. جاش تو استان مازندران علی الخصوص نکا نیست.
کاش قوه قضائیه ایشون رو مجازات می کرد
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴