سردار نقدی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی:

اقتصاد مقاومتی فتح‌الفتوح‌ می‌سازد

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۵۹۷۹۷
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: می‌توانیم در اقتصاد قدم‌های بلندی برداریم و فتح‌الفتوح‌ داشته باشیم، به شرطی که به فرمان‌های اقتصادی رهبر انقلاب عمل کنیم.
۰
plusresetminus
بلاغ- سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، گفت: تحریم‌های آمریکا و غرب تاثیر روانی گذاشت تا اینکه تاثیر واقعی داشته باشد و اتفاق بدی که افتاد این بود که خودباختگی و احساس ضعف در بین برخی مسئولان به وجود آمد و برای اولین بار گفتند که ما در شعب ابیطالب هستیم و این خودباختگی روحیه مردم را تحت تاثیر قرار داد تابهانه‌ای برای نگاه به بیرون برای رفع تحریم‌ها به وجود آید.

وی افزود: باید آنها(دشمنان) را تحریم کنیم و می‌توانیم با بستن شیرهای نفت آنها را فلج کنیم. امروز بخش اعظم نفت دنیا زیرپای سربازان امام خامنه‌ای قرار دارد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: نگاه نکنیم که آنها چه موقعی موافقت می‌کنند یا موافقت نمی‌کنند، اصلا به جهنم که موافقت نکنند. ما وظیفه خود را انجام دهیم. ما میراث‌داران همت‌ها، باکری‌ها، چمران‌ها و خرازی‌ها هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: خدا را شکر رهبری داریم که مثل کوه در برابر مستکبرین ایستاده و با وجود همه تحریم‌ها از آرمان‌های اصیل انقلاب دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: می‌توانیم در اقتصاد قدم‌های بلندی برداریم و فتح‌الفتوح‌ داشته باشیم، به شرطی که به فرمان‌های اقتصادی رهبر انقلاب عمل کنیم.

سردار نقدی در ادامه اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند مردمی کردن اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن اقتصاد به ثروتمندان و بخش خصوصی که سرمایه‌های بزرگی دارند. خیر؛ این تصور درست نیست. امروز بزرگ‌ترین اقتصاد دنیا چین است که کار خود را با واحدهای کوچک خانگی شروع کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تحریم‌ها را باید با اقتصاد مقاومتی خنثی کنیم، گفت: سخت‌ترین نوع تحریم، تحریم در حوزه دفاعی است که امروز الحمدالله به وجود تحریم نظامی هیچ سلاحی نیست که نیروهای مسلح توان ساخت آن را نداشته باشند، بنابراین وقتی در عرصه تحریم دفاعی خوب عمل کرده‌ایم، در عرصه نیازهای عمومی نیز می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

وی تصریح کرد: روز گذشته که می‌خواستم به صدا و سیما بروم و مصاحبه‌ای انجام دهم در حین مسیر شبکه‌های تلویزنی را دیدم که اکثر کانال‌ها به بازی شهرآورد فوتبال پرداخته بودند و چنان هیجان و موجی ایجاد کرده بودند که همگان روی آن بحث می‌کردند. وقتی تلویزیون این ظرفیت را دارد که چنین فضایی را درست کند، آن را به سمت تولید هدایت کند.

سردار نقدی گفت: اگر هر ایرانی فکر کند که نقشی در تولید ندارد سرشکسته خواهد بود. همه ایرانیان باید در این عرصه ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز افتخار بسیجیان این است که بدون تحمیل یک ریال هزینه به دولت بیش از ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کرده‌اند.

سردار نقدی در پایان گفت: کسانی که چشمان‌شان را دوخته‌اند به مذاکره که به کجا برسند یا نرسند و اقتصاد را سامان دهند و توجهی به اقتصاد درون‌زا و داخلی ندارند، بیدار شوند و به میدان بیایند و انگیزه ملت و جوانان را قدر بدانند تا شاهد پیروزی‌های بزرگی در این مسیر باشیم و مسئولان هم به جای نشستن پشت میز و تصویب قوانین دست و پا گیر از مراکز تولیدی بازدید کنند و امکانات را برای تولید فراهم کنند، یعنی به جای اینکه روی فضای مذاکرات باشند به سمت توجه به پایگاه‌ها و مراکز تولید داخل بروند که دولت با استفاده از ظرفیت مردمی می‌تواند در عرصه اقتصادی فتح‌الفتوح‌ها و فتح‌المبین‌ها را درست کند./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴