تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۸۴۰۱۴
در حالی که تحقیقات برای دستگیری این دو سارق جواهرفروشی با گذشت یک سال از وقوع حادثه با بن‎بست روبه‎رو شده، امیرحسین رضایی‎نژاد، دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر درخواست کرد عکس متهمان در روزنامه‎ها چاپ شود تا چنانچه کسانی که از هویت یا مخفیگاه این دو اطلاع دارند، موضوع را به پلیس اطلاع بدهند.
۱
plusresetminus
بن‌بست در پرونده سرقت 6 کیلویی طلا در رامسر/مردم کمک کنند+تصاویر سارقان
به گزارش بلاغ، مرد طلافروش ساعت 13، بیست و پنجم مهر سال گذشته، پس از استراحتی کوتاه از خانه به مغازه بازگشت، زمانی که عقربه های ساعت ۱۳ و ۵ دقیقه را نشان می داد، دو مرد که کیسه ای آبی رنگ در دست یکی از آنها بود، به عنوان مشتری وارد مغازه شدند.

مرد طلافروش به محض دیدن این دو نفر متوجه شد آنها هفته پیش هم برای خرید طلا آمده بودند اما به دلیل این که پول‌شان کافی نبود، مغازه را ترک کرده بودند.

یکی از آنها به سمت پیشخوان رفت و ناگهان گوشی تلفن همراه خود را به آن سوی پیشخوان انداخت، مرد طلافروش خم شد تا گوشی تلفن همراه را از زمین بردارد، اما وقتی بلند شد، ضربه محکمی به سرش خورد و نقش بر زمین شد، او به‌سختی از جایش بلند شد که در همین موقع دو مشتری با چوب و پنجه بوکس او را به‌شدت مجروح کردند.

مرد مجروح پس از یک ساعت به‎هوش آمد و متوجه شد سارقان دست‌وپای او را بسته‌اند و تمام طلاها سرقت شده است، با ناله‎های مرد طلافروش اهالی متوجه ماجرا شده و به کمک او آمدند، با حضور مأموران در محل مشخص شد سارقان تجهیزات دوربین‌های مداربسته را هم با خود برده‎اند.

طلافروش که از این حادثه جان سالم به در برده بود، در پلیس آگاهی شهرستان رامسر حاضر شد و در اظهاراتش به افسر پرونده گفت: دو مرد که پیش از این به عنوان مشتری به مغازه‌ام آمده بودند به این سرقت دست زده اند و طلاهای مغازه‎ام را که شش کیلوگرم بود، به سرقت بردند.

با ثبت اظهارات طلافروش، کارآگاهان پلیس آگاهی همزمان با شروع عملیات دوباره در محل حادثه حاضر شدند و این بار به بازبینی دوربین های مداربسته مغازه های اطراف طلافروشی پرداختند و توانستند تصاویری را که این دوربین ها از ورود سارقان به مغازه طلافروشی ثبت کرده بودند، به دست بیاورند.

http://lcszr.com/wp-content/uploads/2015/01/635581187307015544.jpg

در حالی که تحقیقات برای دستگیری این دو سارق جواهرفروشی با گذشت یک سال از وقوع حادثه با بن‎بست روبه رو شده، امیرحسین رضایی‎نژاد، دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر درخواست کرد عکس متهمان در روزنامه‎ها چاپ شود تا چنانچه کسانی که از هویت یا مخفیگاه این دو اطلاع دارند، موضوع را به پلیس اطلاع بدهند.
منبع : جام‌جم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰