تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۸۳۹۶۱
استقلال علاوه بر آنکه باید ملی پوشانش را با دیگر بازیکنان هماهنگ کند، از نظر روحی و روانی هم باید آنها را مدیریت کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،استقلال کار سخت تری از رقبایش بر ای هماهنگ کردن ملی پوشان خود برای شروع مسابقات نیم فصل دوم لیگ دارد. صرف نظر از حذف ایران از مسابقات جام ملتها که با بهت و اندوه و ناباوری ملی پوشان ایران  مواجه شده است، استقلالی‌ها مشکل بازی نکردن و ذخیره بودن در اکثر بازی ها را هم داشتند و البته تعداد بازیکنان ملی پوش این تیم هم از دیگر تیم‌های رقیب بیشتر بود و به این ترتیب امیر قلعه‌نویی کار سخت‌تری برای هماهنگ کردن این نفرات با بازیکنان قبلی و جدید که اردوی کیش را سپری کردند دارد.

البته بیشتر ملی پوش داشتن هم به معنای آن است که سرمربی استقلال بازیکنان با کیفیت بیشتری را در اختیار دارد اما به هر حال هماهنگی موضوعی است که به سادگی به دست نمی آید.

نکته مهمتر آن است که طی روزهای اخیر شایعه ها و مصاحبه هایی هم انجام شده که بین ملی پوشان و سرمربی استقلال شکاف عمیقی ایجاد کرده است. شکافی که البته از ابتدای این فصل وجود داشت اما عمق آن با انتقادهای گهگاهی سرمربی اسقلال هر روز بیشتر شد و در جام ملتهای آسیا روند تندتری به خود گرفت.

امیر حسین صادقی که تکلیفش مشخص است. او در استرالیا هم که بود امیر قلعه نویی اعلام کرد برای حضور در لیست هجده نفر هم مشکل دارد چه برسد به ترکیب اصلی! خسرو حیدری آنقدر از عدم رضایت امیر قلعه نویی شنید که دست آخر گفت باید برگردم و ببینم ماجرا چگونه است اگر مرا نخواهند رضایت نامه می گیرم و به ترکیه می روم، البته این حرف خسرو یک اعلان رسمی نیست.

بیک زاده مصدوم بود و امیر قلعه نویی سعی داشت با وجود مصدومیت هاشم زیر نظر خودش تمرین کند اما بیک زاده به ایران برنگشت و در استرالیا کنار کی روش ماند تا بیک زاده هم نداند که در بازگشت با چه واکنشی مواجه می شود.

شاید در میان ملی پوشان استقلال تنها فروزان و امید ابراهیمی باشند که هیچ واکنشی از سوی امیر قلعه نویی نداشته باشد که البته فروزان یک رقیب نامدار در تهران دارد که مدتهاست در استقلال تمرین می کند و توانایی آن را دارد که جای فروزان را بگیرد./ع
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲