تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۸۳۶۹۱
یگان‌های مهندسی وابسته به ارتش «اسرائیل» تلاش برای یافتن تونل‌هایی در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی را پس از عملیات دقیق حزب‌الله در شبعاء، متوقف کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،پایگاه الکترونیکی روزنامه صهیونیستی «معاریو» صبح چهارشنبه از آغاز عملیاتی به نام کشف تونل‌های حزب‌الله خبر داد.

معاریو نوشت: ارتش «اسرائیل»‌ عملیات حفاری را در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده و در پی یافتن تونل‌هایی است که تاکید می‌کند، از آن حزب الله است.

معاریو گفته بود: عملیات ارتش «اسرائیل» در منطقه شهرک «زرعیت» و پس از اعلام صهیونیست‌های ساکن این شهرک مبنی بر شنیدن صداهایی مشکوک از زیر زمین آغاز شده است.

پایگاه خبری العهد ضمن نقل این خبر نوشت: یک منبع نظامی صهیونیستی در این خصوص مدعی شد که ساکنان این شهرک ادعا می‌کنند، تونل‌هایی در زیر زمین درحال حفاری است و گروه‌های مهندسی ارتش درحال بررسی موضوع هستند.

در عین حال، پس از عملیات حزب‌الله علیه چند خودرو نظامی ارتش اسرائیل در مزارع اشغالی شبعاء در ظهر چهارشنبه، منابع خبری اسرائیلی از توقف این عملیات خبر دادند.

دو ماه پیش روزنامه معاریو با انتشار گزارشی در این خصوص نوشت که ساکنان شهرک صهیونیست‌نشین در زرعیت، از این امر بسیار نگران هستند و ارتش را تهدید کرده‌اند، در صورتی‌که اقدام لازم در این خصوص به عمل نیارود، آنها خود دست به کار خواهند شد.

آنها می‌گویند که صدای حفاری‌هایی را زیر منازل خود می‌شنوند، در حالی‌که یک مقام مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان با رد این ادعا تاکید کرد که اطلاعاتی مبنی بر وجود حفاری زیر زمینی در این منطقه به دست ارتش «اسرائیل» نرسیده است.

معاریو هفته گذشته به نقل از یک افسر مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت که برعکس آنچه در غزه شاهد آن بودیم، در مرزهای شمالی هیچ تونلی یافت نشد و شاید یکی از دلایل آن نامساعد بودن بافت زمین و نوع خاک این منطقه باشد./ع

منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲