تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۶۰۱۵۵
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» از ادامه مراحل صداگذاری این فیلم توسط شاهرخ شریفی و آماده‌سازی آن تا 20 روز آینده برای نمایش در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.
۰
plusresetminus
امیرحسین شریفی تهیه کننده فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من»ب درباره آخرین وضعیت فنی این فیلم گفت: مراحل صداگذاری به تازگی آغاز شده است که شاهرخ شریفی این روزها مشغول صداگذاری این فیلم است.

وی افزود: ان شالله تا ۲۰ روز آینده تمامی مراحل فنی فیلم به پایان خواهد رسید و فیلم آماده نمایش خواهد بود.


شریفی تاکید کرد: اولین نمایش «آوازهای سرزمین من» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

وی درباره تغییر نام این فیلم اظهار داشت: از آنجایی که پروانه ساخت «آوازهای سرزمین من» با همین نام از سوی شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی صادر شده است و در رسانه‌ها نیز با همین نام خوانده می‌شود قصد هیچگونه تغییر نام در این فیلم را نداریم و نام فیلم همان «آوازهای سرزمین من» باقی خواهند ماند.


بنابراین گزارش، «آوازهای سرزمین من» اولین اثر سینمایی با محوریت مستقیم تحرکات گروهک تروریستی داعش در منطقه است و عباس رافعی کارگردانی این فیلم را به همراه تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی بر عهده دارد.


فیلمبرداری «آوازهای سرزمین من» ۱۱ شهریور در لبنان آغاز شد و پس از طی چندین جلسه فیلمبرداری در مناطق جنوبی لبنان گروه فیلمبرداری همزمان با عید قربان به تهران و لوکیشنی در منطقه رباط کریم آمد تا ادامه فیلمبرداری مربوط به عملیات‌های داعش در این منطقه فیلمبرداری شود و در نهایت هم بخش های پایانی این فیلم نیز در مناطق شمالی لینان مقابل دوربین رقت.


فهرست عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: امیرحسین شریفی، جانشینان تولید: جعفر صمدی، مهدی شریفی، هماهنگی تولید: حیدر شکاری، کارگردان: عباس رافعی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا ابراهیمی، منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی، عکاس: سیما محمدی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیرصدابرداری: بهروز معاونیان، طراح گریم: مهرداد قلی پور، طراح صحنه: ایمن جابر، طراح لباس: غالب حلاوی، تدوین: پرهام وفایی، بازیگران: ادی رعد، جمال حمدان، امال افیش، مری الیزابت دبس، اشرف غیبور، علی طحان، علی شیبی، حامد ابراهیمی و پل سلیمان، هماهنگی بازیگران لبنانی: علی بوزید، محصول آفاق فیلم، به سفارش مرکز بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴