تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۵۹۰۵۸
دومین همایش تخصصی مدیریت شهری کشور با حضور شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای کشور، اساتید برجسته کشوری، شهرداران و اعضای شوراهای شهرها و مسئولان استان از روز گذشته در مجتمع ساحلی پردیس ساری آغاز شد.
۰
plusresetminus
برگزاری دومین همایش تخصصی مدیریت شهری کشور در ساری/سه شهرداری مازندران شرکت نکردند
نرگس سلمانی، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در ساری با اشاره به اینکه نخستین همایش تخصصی مدیریت شهری در زیباکنار استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: در آن همایش هزار و ۶۰۰ نفر با ارائه ۸۰۰ مقاله تخصصی به دبیرخانه شرکت کرده بودند، در صورتی که در این همایش ۹۰۰ مقاله ارسال شد که ۶۵۰ مقاله انتخاب و در حال بررسی هستند که مقالات برتر در مجلات معتبر علمی چاپ می شود.

وی افزود: این همایش نیز برای ۵۰۰ نفر برنامه ریزی شده و ثبت نام انجام شده بود اما خوشبختانه استقبال بسیار زیاد بوده و ما با توجه به مشکلات، محدودیت ثبت نام قرار دادیم اما در روز افتتاحیه نیز شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای کشور نیز برای ثبت نام حضور یافتند و تعدادی از آنها نیز که از دیگر استان‌های کشور مانند کردستان و تهران امروز برای شرکت در این همایش و کارگاه‌های آموزشی حضور پیدا می کنند.

رئیس دبیرخانه همایش تخصصی مدیریت شهری کشور تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی تخصصی با هدف افزایش سطح اطلاعات و بروزرسانی اطلاعات شهرداران و اعضای اسلامی شورای شهرها با حضور اساتید برجسته کشور، روز گذشته پس از مراسم افتتاحیه برگزار شده و امروز پایان می یابد.

این مسئول با بیان اینکه یک پنجم شرکت کنندگان مازندرانی هستند، ابراز داشت: از همه‌ی استان های کشور، ۱۰ نماینده از شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها در این همایش شرکت کردند.

سلمانی اذعان داشت: متاسفانه از چند شهرستان مازندران که انتظار می رفت در این همایش شرکت کنند، مانند شهرهای، آمل، بابل، قائم‌شهر شرکت نکردند.

وی بازدید شرکت کنندگان نمایشگاه دستآوردهای شهرداری های استان که در مصلی شهرستان ساری از ۲۷ آبان آغاز و به مدت ۳ روز ادامه می یابد را از دیگر برنامه ها در کنار این همایش بیان کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲