نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

شان اصول گرایی فعالیت حزبی نیست

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۸۴۰۷۸
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: شان اصولگرایی فعالیت حزبی در کشور نیست بلکه به دنبال احیا آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آیت الله نورالله طبرسی بعد از ظهر امروز در همایش اصول‌گرایان استان مازندران اظهار داشت: رمز بقا انقلاب اسلامی رمز پیروزی است.

وی با بیان اینکه مردم ایران رمز پیروزی انقلاب را به خوبی می داند، تصریح کرد: اجتماع با وحدت کلمه و داشتنتخ همگرایی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه جریان اصولگرایی در کنار انقلاب به خوبی امتحان پس داد، افزود: اصولگرایی حزب نیست، شان اصولگرایی فعالیت حزبی نیست.

وی اضافه کرد: برای انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری اساسی شد، در راه حفظ انقلاب اسلامی ایران خون‌های زیادی ریخته شد و امروز باید تلاش کنیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی حفظ کنیم.

طبرسی با اعلام اینکه دشمن تلاش دارد که مناسبت‌های انقلاب را کم‌رنگ جلوه دهد، افزود: دشمن با حالت ناباوری به این نظام نگاه می کرد ولی بعد از شکل گیری انقلاب دشمن تازه متوجه جریان قوی انقلاب شد.

وی با اعلام اینکه بعد از انقلاب بررسی از وضعیت انقلاب در دستور کار دشمن قرار گرفت، افزود: دشمن پس از شکل گیری انقلاب متوجه خطر انقلاب برای منافع خویش شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اقتداری که ایران در جهان دارد،‌افزود: ایران اسلامی توازن قدرت جهانی را تغییر داد و دشمن نگران این موضوع است.

وی در ادامه با اشاره به جریانات انقلابی که در منطقه شکل گرفت: دشمن از بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه خاورمیانه احساس خطر کرد و تلاش دارد که دوباره جریان مشروطه را در کشور برپاکند.

امام جمعه ساری اضافه کرد: عداوت دشمن نسبت به اسلام همچنان تداوم دارد، تلاش دارد از هر اقدامی برای جلوگیری از اشاعه اسلام جلوگیری کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: تشکیل این اجتماع بیعت مجدد با انقلاب اسلامی است و ما تا زنده‌ایم باید انقلاب اسلامی را حفظ کرده و نسبت به تحکیم آن نیز تلاش کنیم.

طبرسی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ارثیه فرهنگ عاشورا است و باید تلاش کنیم که چراغ ارزشمند انقلاب اسلامی همچنان روشن بماند./ع

منبع : کارمند شمال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴