تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۸۴۲۵۸
اکنون که ساعات بامدادی در ژاپن است، مردم این کشور چشم به خبری بسیار دهشتناک و البته نه دور از انتظار گشوده اند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، اکنون که ساعات بامدادی در ژاپن است، مردم این کشور چشم به خبری بسیار دهشتناک و البته نه دور از انتظار گشوده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، داعش مدعی شده است که "کنجی گوتو"، شهروند ژاپنی 47 ساله را که در گروگان خود دارد، به قتل رسانده و این گروه اقدام به جدا کردن سر وی کرده است.

وی و یک شهروند ژاپنی دیگر، پیمان کار امنیتی بودند که سال گذشته به دست داعش ربوده شدند.

آنان در ازای آزادی این دو شهروند ژاپنی، در خواست 200 میلیون دلار پول از دولت ژاپن و مبادله اسرا کرده بودند. دقایقی پیش، این گروه با انتشار ویدئویی در اینترنت، تصاویر قتل خشن و بریده شدن سر این ژاپنی را منتشر کرد.

اکنون که ساعات بامدادی در ژاپن است، مردم این کشور چشم به خبری بسیار دهشتناک و البته نه دور از انتظار گشوده اند. البته از زمانی که اعلام شد دولت ژاپن برای آزادی کنجی گوتو و هارونا یوکاوا پولی نمی دهد، مردم این کشور بیم چنین حادثه ای را می دادند و وقتی مهلت اعلام شده داعش به پایان رسید، همه ژاپنی ها انتظار چنین حادثه ای را داشتند.

مادر دومین تبعه ژاپنی که توسط گروه تروریستی داعش سر بریده شد روز یکشنبه اعلام کرد برای شرح دادن ، غم از دست دادن پسر  خود کنجی گوتو، "نمی‌تواند هیچ کلمه ای را پیدا کند".


مادر "کنجی گوتو"

"جونکو ایشیدو" مادر دومین تبعه ژاپنی کشته شده به دست داعش در حالیکه به شدت گریه می‌کرد، به خبرنگاران گفت: این اسفناک است اما کنجی رفته است. من نمی‌توانم برای شرح دادن احساساتم درباره مرگ غم انگیز پسرم کلماتی را پیدا کنم./آ
 
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما