تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۸۴۳۴۸
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم تودیع و معارفه محمدنبی و اسدی دبیران کل سابق و جدید تاکید کرد که از تجربیات نبی در فدراسیون استفاده خواهد شد. او هم‌چنین برای دبیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علی کفاشیان، ضمن خیر مقدم به روسای کمیته‌ها و تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر گفت: نشست امروز را تشکیل داده‌ایم تا از حمات مهدی محمد نبی تشکر و قدردانی کنیم. در این سال‌ها که محمدنبی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال فعالیت کرد بدون شک تمام توانش را به کار گرفت تا فوتبال در بهترین شرایط روند خود را طی کند. وی سال‌های سال در فدراسیون و باشگاه‌ها حضور داشته و همیشه خدمت کرده است.

وی افزود: تغییر و تحولات همیشه وجود داشته و با تغییراتی که ایجاد می‌شود بدون شک قصدمان این است که شرایط بهتری را ایجاد کنیم. با تغییرات اثرات سازنده‌تر و بهتری را شاهد خواهیم بود. محمد نبی در 7 سالی که در دوره ریاست من و دو سالی که فدراسیون در شرایط بحرانی قرار داشت به خوبی امورات را پیگیری کرد. قطعا از تجربیات وی و اطلاعاتش استفاده خواهیم کرد و به هیچ عنوان نمی‌گذاریم که برود.

وی همچنین در ادامه علیرضا اسدی را به مسئولان کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون معرفی کرد و گفت: امیدوارم از این پس شاهد موفقیت ایشان و همکاری شما همکاران با وی باشم تا فوتبال در مسیر موفقیت و رشد قرار بگیرد. دکتر اسدی با فوتبال بیگانه نبوده و همیشه در عرصه های ورزشی خدمت کرده است.

کفاشیان در پایان نیز الهه عرب عامری را به عنوان سرپرست کمیته بانوان معرفی و از تمامی همکاران و روسای کمیته‌ها به خاطر فعالیت‌شان در فدراسیون قدردانی کرد.

نبی: در این چند سال با تمام توانم کار کردم

مهدی محمدنبی هم در این مراسم گفت: وظیفه‌ای که حدود 8 سال و نیم در فدراسیون فوتبال بر عهده‌ام بود را سعی کردم به خوبی انجام دهم که در این مسیر همکاری شما همکاران عزیز و مساعدتی که داشته اید، باعث شد تا موفق باشم.

وی گفت: در این مدت وظیفه ای را داشته و سعی کردم تا به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهم. ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت دکتر اسدی از روسای کمیته ها و همکاران در فدراسیون فوتبال نیز تشکر و قدردانی می کنم.

اسدی: فوتبال به عنوان مقوله‌ای فرهنگی تاثیرگذار است

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی، سرپرست دبیرکلی فدراسیون ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارکه فجر گفت: از اینکه مرا در جمع خود پذیرفته‌اید خوشحال هستم. با توجه به اینکه فوتبال به عنوان مقوله‌ای فرهنگی و تاثیرگذار در همه عرصه‌ها ارزشمند است برخی مواقع شاهد تغییراتی هستیم. من سال‌های سال است که با محمد نبی و کفاشیان و بسیاری از همکاران در فدراسیون آشنا و دوست بوده‌ام و این کار مرا سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: امیدوارم در این عرصه بتوانم کار کنم و با اخلاق مداری و در کنار افراد با تجربه‌ای که در فدراسیون حضور دارند، بتوانیم در مسیر فعالیت‌های خود تاثیر گذار باشیم. بدون شک محمدنبی بسیار توانمند است و باعث افتخارم است که به جای ایشان آمده‌ام. مطمئنا در این سیستم در جهت منافع ملی گام بر می‌داریم و امیدوار هستم با حمایت و همکاری شما عزیزان موفق باشم. /آ
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما