تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۸۴۲۱۱
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه از نجات کوهنوردان آسیب دیده در ارتفاعات سوادکوه خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه‎آنلاین، جهانگیر آذری با اشاره به عملیات امداد و نجات کوهنوردان آسیب‎دیده در ارتفاعات سوادکوه اظهار داشت: ساعت 14 روز پنج شنبه وقوع بهمن موجب سقوط سه نفر کوهنورد از شهرستان های قائم‎شهر و ساری در قله خِرو نَرو در منطقه کوهستانی سنگده شد.

وی افزود: به محض کسب خبر از وقوع حادثه یک تیم امداد کوهستان متشکل از 8 نفر با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک‎دار از جمعیت هلال احمر سوادکوه به منطقه اعزام شدند.


رئیس جمعیت هلال احمرسوادکوه تصریح کرد: تیم امداد کوهستان سوادکوه عملیات جست‌وجو را آغاز کرد و جهت تقویت تیم حاضر در منطقه با درخواست تیم پشتیبانی از جمعیت هلال احمر استان، یک تیم 4 نفره با خودروی کمک‎دار از قائم‎شهر به محل اعزام شدند.


این مسئول گفت: پس از چندین ساعت جست‌وجو و تلاش طاقت‎فرسا به لحاظ کوهستانی بودن منطقه و پوشش برف به ارتفاع یک متر و بارش برف هم‎زمان، هر سه نفر را که از ناحیه پا دچار شکستگی و از ناحیه سر و صورت زخمی شده بودند، پیدا کردند.

آذری افزود: پس از انجام خدمات اولیه امدادی با استفاده از تجهیزات کوهستان و بسکت هر سه کوهنورد توسط آمبولانس جمعیت و اورژانس 115 به بیمارستان شهدای زیراب اعزام شدند.
 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴