تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۷۶۶۷۰
معاون آموزش و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد خونین پژو با ۵ مسافری که در انتظار اتوبوس شرکت واحد بودند خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سرهنگ عین اله جهانی،معاون آموزش و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران گفت : در ساعت 10:45 صبح امروز در بزرگراه رسالت در مسیر شرق به غرب بعد از قنبرزاده جنب مترو مصلی یک دستگاه پژو 206 با 5 مسافر که در انتظار اتوبوس بودند، برخورد کرد.

این مقام مسئول پلیس افزود : در پی این برخورد 5 تن از مسافران مجروح شدند که با توجه به شدت جراحت توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

معاون آموزش و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه اظهار داشت: کارشناسان پلیس در حال بررسی علت این حادثه هستند.

مصدومان به بیمارستان فیروزگر منتقل شدند

حسن عباسی گفت: در ساعت 10:45 دقیقه صبح امروز مرکز اورژانس 115 تهران از برخورد یک دستگاه پژو 206 با 5 شهروند که در ایستگاه اتوبوس جنب مترو مصلی که منتظر بی‌آر‌تی بودند برخورد می‌کند.

وی ادامه بلافاصله اورژانس تهران 4 دستگاه آمبولانس را عازم محل حادثه کرد و تکنسین‌های اورژانس بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و انجام  اقدامات اولیه درمانی هر 5 مصدوم را به بیمارستان فیروزگر منتقل کردند.

گفتنی است، تا کنون از حال مصدومان خبری گزارش نشده است./ع
منبع : همشهری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما