تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۸۱۱۰۶
۰
plusresetminus
بلاغ، اظهارات حاشیه‌ساز و جنجالی و ناپخته علی مطهری در نطق‌ پیش از دستورش در مجلس که با واکنش قاطبه نمایندگان مواجه شد و ناتمام ماند - که البته در اقدامی قابل‌تأمل متن کامل آن بلافاصله در بسیاری از رسانه‌های خاص داخلی و خارجی منتشر شد!- برای چندمین بار آزردگی دوستداران نظام و انقلاب و شادی و سوت و کف دشمنان را به‌دنبال داشت.

از همین رو بسیاری از رسانه‌های داخلی اصلاح‌طلب و به‌ویژه رسانه‌های معاند و بیگانه به انتشار و بررسی آن پرداختند و ضمن تعریف و تمجید از شجاعت(!) آقای مطهری، به نمایندگان معترض به ایشان تاختند.

علی مطهری به بهانه وحدت در کشور، به رسانه‌های ارزشی به‌ویژه صداوسیما به‌دلیل بازتاب واقعیات حماسه 9دی و افشای پشت‌پرده فتنه 88 تاخت و گفت: «در ایام 9دی امسال برخی رسانه‌ها از جمله صداوسیما راه افراط را پیمودند و بر طبل تفرقه کوبیدند و ماهیت 9دی را آن‌گونه که دوست داشتند، معرفی کردند.»

وی در ادامه افزود: «اگر بخواهیم 9‌دی را مظهر تفرقه‌های ملت قرار دهیم، دیگر یوم‌الله نخواهد بود، بلکه یوم‌الشیطان خواهد بود»! آقای مطهری یوم‌الله 9دی را که مظهر تفرقه در میان ملت شود، یوم‌الشیطان می‌نامد؛ اما نمی‌گوید باعث تفرقه بین کدام ملت است؟!

اگر ده‌ها میلیون مردمی که در 9 دی 88 در سراسر کشور علیه فتنه و سران فتنه - که متأسفانه امروز آقای مطهری، سخنگو و از حامیان آنان شده است- به خیابان‌ها ریختند، مردم هستند، دیگر چه کسی مقابل آنان می‌ماند که مردم و ملت نامیده شود و بینشان تفرقه ایجاد شود.

آیا به غیر از اقلیتی مثل سران فتنه و برخی فتنه‌گران و فراریان فتنه، کسی باقی می‌ماند؟ دیگر اینکه متأسفانه ظاهراً آقای مطهری به‌مانند بسیاری از دست‌اندرکاران فتنه در داخل و بیگانگان و معاندان نظام در خارج، به سبب خشمی که از حماسه عظیم 9 دی دارند، سعی کرده واقعیت این حماسه بزرگ را آن‌گونه که می‌خواهد، قلب کند و آن را تفرقه میان ملت جا زند و سپس آن را یوم‌الشیطان بنامد.

آقای مطهری! آیا سوت و کف زدن دشمنان نظام و قاتلان پدر گرامی شما برای سخنان دیروزتان جای کمی تأمل ندارد و آیا این راه، به ناکجاآباد ختم نمی‌شود؟!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴