نماینده مردم مازندان در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله مهدوی کنی به دنبال جناح و موضع خاصی نبود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۵۶۴۵۶
آیت الله معلمی گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های آیت ا... مهدوی کنی، استقامت و وفاداری وی با تحمل همه سختی‌ها و مشکلات بود.
۰
plusresetminus
بلاغ-نماینده مردم مازندان در مجلس خبرگان رهبری دوشنبه در مراسم بزرگداشت آیت ا... مهدوی کنی در قائم‌شهر گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های آیت ا... مهدوی کنی، استقامت و وفاداری وی با تحمل همه سختی‌ها و مشکلات بود.

وی با بیان اینکه آیت ا... مهدوی کنی در شکل گیری انقلاب همواره هم پیمان امام راحل بود افزود: در جریان انقلاب هرکسی که پیرو امام (ره) بود مورد آزار و اذیت قرار می گرفت، اما آیت ا... مهدوی کنی با تحمل تمامی سختی ها در برابر نظام و آرمان های امام هم پیمان باقی ماند.

آیت ا... معلمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که آیت ا... مهدوی کنی را سیاست مداری صداق معرفی کردند، بیان کرد: وی هرگز به دنبال جناح و موضع خاصی نبود و همیشه در کارهایش صداقت داشت این در حالی بود که سختی های زیادی را تحمل می کرد.

امام جمعه قائم شهر اظهار داشت: بعد از رحلت امام راحل، عده ای نگران این بودند که نظام بعد از امام راحل از میان می رود و روابط با آمریکا بار دیگر برقرار می شود، اما متاسفانه امروز همان هایی که روزی نگران رابطه با آمریکا بودند، اکنون خواستار این ارتباط هستند.

وی در پایان با بیان اینکه برای شکل گیری نظام، سرمایه های بسیاری را از دست دادیم خاطر نشان کرد: برای این انقلاب زنان و مردان زیادی خون خود را نثار کردند تا این نظام شکل گیرد و همچنین برای پایداری آن شهیدای زیادی تقدیم شد به همین دلیل ما نیز باید برای حفظ نظام و خون شهدا آنچه در توان داریم به کار ببریم./ع
منبع : قائم آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴