تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۵۹۶۱۵
در سال‌های اخیر بازار سوئیت‌های خودرویی که اصطلاحاً به آن‌ها "خانه موتوری" یا RV نیز می گویند رونق گرفته است و افراد زیادی که پول کافی دارند به سراغ خرید چنین وسایل نقلیه ای می‌روند.
۰
plusresetminus
بلاغ- اگر اهل گردشگری سفرهای طولانی‌مدت باشید داشتن یک خودروی بزرگ که بتواند به‌عنوان یک سوئیت کوچک همراه شما باشد می‌تواند تجربه یک سفر زمینی را تکمیل کند.

تصور کنید که خودروی شما مجهز به یک تخت خواب برای استراحت و یک آشپزخانه کوچک و جوع و جور برای پخت و پز غذا باشد و به‌راحتی به هر نقطه ای که علاقه داشته باشید سفر کنید.

در سال‌های اخیر بازار چنین سوئیت‌های خودرویی که اصطلاحاً به آن‌ها "خانه موتوری" یا RV نیز می گویند رونق گرفته است و افراد زیادی که پول کافی دارند به سراغ خرید چنین وسایل نقلیه ای می‌روند.

به همین بهانه در ادامه قصد داریم برخی از گران‌ترین مدل‌های این خانه‌های موتوری را معرفی کنیم.

UNICAT آمریگو اینترنشنال
قیمت: 500 هزار دلار

گران‌ترین «خانه موتوری‌های» دنیا+تصاویر
در نگاه اول آمریگو اینترنشنال از نظر ظاهر بیرونی درست شبیه یک کامیون حمل زباله بوده و هیچ نشانی از یک خودروی لوکس ندارد اما آن چه این خودرو را منحصر به فرد کرده طراحی داخلی آن است. برای این RV پنل های خورشیدی تعبیه شده تا بتواند برخی از انرژی مورد نیاز را تأمین کنند. گنجایش باک آن به قدری است که می تاوند 2000 مایل را بدون توقف حرکت کند. علاوه بر آشپزخانه، فضای نشیمن و میز کار یک دستگاه تصفیه آب نیز برای آمریگو اینترنشنال در نظر گرفته شده است.

با وجود اینکه قیمت آمریگو اینترنشنال از یک خانه کوچک بیشتر است اما افراد علاقه مند به سفرهای طولانی زمینی را پشیمان نخواهد کرد.

Monaco Dynasty 45 P
قیمت: 600 هزار دلار

گران‌ترین «خانه موتوری‌های» دنیا+تصاویر
موتناکو یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه تولید خودروی ها RV لوکس است. Dynasty 45 P جدبدترین و لوکس‌ترین محصول این شرکت به حساب می‌آید که لوازم و تجهیزات داخل آن تا حدودی بر اساس سلیقه و علایق مشتریان طراحی و تعبیه می‌شود. یک موتور 600 اسب بخاری از شرکت کامین وظیفه تأمین نیروی Dynasty 45 P را بر عهده دارد.

سقف مجهز به آلی دی سیستم پیشرفته کنترل تجهیزات و وسایل، اتاق خواب بزرک با تخت دو نفره و آشپزخانه و کابینت‌های لوکس بخشی از طراحی داخلی Dynasty 45 P را تشکیل می‌دهند.

نیومار King Aire
قیمت: 740 هزار دلار
گران‌ترین «خانه موتوری‌های» دنیا+تصاویر
یک موتور 600 اسب بخاری و سیستم رانندگی امن خیال شما را از راندن این خودروی بزرگ در تمام شرایط آب و هوایی راحت می‌کند. فضای راحت و لوکس داخل King Aire نیز تصور حضور در یک سوئیت مجلل در یک هتل سطح بالا را بری سرنشینان تداعی می‌کند. آشپزخانه ای که برای King Aire در نظر گرفته روکشی کرومی داشته و طرح چوب گلاسه نیز برای مسز و صندلی‌های داخل کابین در نظر گرفته شده است.

علاوه بر اتاق خواب مجزا به همراه سرویس بهداشتی و تلویزیون بزرگ یک ماشین لباس شویی و یک خشک کن نیز جزء تجهیزات King Aire با قیمت 740 هزار دلار هستند.

Foretravel IH-45 مدل 2015
قیمت: 1 میلیون و 300 هزار دلار
گران‌ترین «خانه موتوری‌های» دنیا+تصاویر
شرکت Foretravel که مقر آن در تگزاس قرار دارد از سال 1967 در حوزه ساخت خودروهای RV لوکس فعالیت می‌کند. IH-45 یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین خودروهای لوکس این شرکت محسوب می‌شود که قیمتی بیش از 1 میلیون دلار دارد. طراحی داخلی این خودرو کاملاً منحصر به فرد بوده و حس آرامش و لوکس بودن را به فرد منتقل می‌کند. در واقع طراحی بدنه این خودرو از بدنه هواپیماها الهام گرفته شده که در آن ضربات و تکان ها هنگام حرکت توسط کف، سقف و دیوارها جذب می‌شود و حرکتی نرم و بدون تکان را ایجاد می‌کند.

برای IH-45 یک ژنراتور 20 هزار کیلوواتی ر نظر گرفته شده تا بتواند نیروی لازم برای تجهیزات را تأمین کند. 4 دستگاه تهویه هوا نیز بر روی سقف وظیفه تنظیم دمای کابین را بر عهده دارند.

Prevost H-345 VIP
قیمت: 1 میلیون و 600 هزار دلار
گران‌ترین «خانه موتوری‌های» دنیا+تصاویر
H-345 VIP جدیدترین محصول از سری H خط تولید خودروهای RV شرکت Prevost است نام مدرن و خاص را برای این سری از محصولات خود انتخاب کرده است. H-345 VIP یکی از بلندترین و طویل‌ترین RV های موجود در بازار بوده و زاویه پانارومیک پنجره ها نمایی کاملی از محیط بیرون را برای افراد داخل مهیا می‌کند.

بدنه خارجی H-345 VIP از فیبر کامپوزیت ساخته شده که علاوه بر استحکام سیار بالا وزن خودرو را نیز تا حدود زیادی کم می‌کند.

Featherlite Vantare پلاتینیوم پلاس
قیمت: 2 میلیون و 500 هزار دلار
گران‌ترین «خانه موتوری‌های» دنیا+تصاویر
شرکت Featherlite در ساخت این خودروی RV از هیچ هزینه ای مضایقه نکرده و آن را به یکی از خاص‌ترین و استثنایی‌ترین خانه‌های موتوری در دنیا تبدیل کرده است. از مجسمه‌های خاص و شخصی سازی شده بر روی سقف و کریستال‌های سوارسکی و پلکان مرمری برای ورود به کابین گرفته تا چرم‌های ایتالیایی و تجهیزات دکوری طلایی و خاص در داخل کابین، Vantare را به یک عمارت لوکس متحرک تبدیل کرده است. اتاق خواب اصلی Vantare دارای یک تخت سایز بزرگ یا تلویزیون LED کار شده بر روی دیوار است.

آشپزخانه مجهز و ماشین لباسشویی و خشک کن، یک دستگاه تردمیل نیز از دیگر تجهیزات کابین محسوب می‌شوند. در بیرون و قسمت کناری Vantare یک فضا برای قرار گرفتن یک دستگاه خودرو نیز تعبیه شده است./آ
منبع : بازار خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴