تاریخ انتشارشنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۷۷۵۲۵
مدیر روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که وزیر ورزش برای حضور در تمرین تیم ملی از سرمربی تیم ملی اجازه گرفته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مازیار ناظمی که به همراه وزیر ورزش در محل تمرین تیم ملی فوتبال حضور یافته بود گفت: قرار بود جمعه به تمرین تیم ملی بیاییم اما این اتفاق رخ نداد. آقای گودرزی تاکید داشت که حتما قبل از اعزام تیم ملی به جام ملت‌های آسیا به تمرین تیم بیاید و با بازیکنان و کی‌روش صحبت داشته باشد.

وی ادامه داد: اینکه امروز خبرنگاران اجازه ورود به تمرین را نداشتند خواست کی‌روش بود، حتی وقتی ما هم می‌خواستیم به تمرین بیاییم گودرزی اعلام کرد که از کی‌روش اجازه بگیریم و با او هماهنگ کنیم که می‌توانیم به تمرین بیاییم یا خیر که سرمربی تیم ملی خیلی از این موضوع استقبال کرد و خوشحال شد که مسئولان عالی‌رتبه ورزش در تمرین تیم ملی حضور پیدا می‌کنند.

مدیر روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: بخش مهم جلسه امروز آگاهی وزیر ورزش از مسائل تیم ملی بود. بازیکنان و اعضای کادر فنی هم مسائل و نیازهای خود و تیم ملی را به گودرزی اعلام کردند. جواد نکونام، سردار آزمون و سروش رفیعی بخشی از مشکلات خود را بازگو و اعلام کردند که در مرحله آماده‌سازی مشکلاتی داشتند. بازیکنان گفتند که می‌خواستند با قدرت به جام ملت‌های آسیا بروند ولی در این راه مشکلاتی داشتند.

ناظمی افزود: وزیر ورزش در جریان همه مسائل قرار داشت و به خاطر همین هم است که امروز دیدار خوبی با بازیکنان و اعضای تیم ملی انجام داد. واقعیت این است که فدراسیون فوتبال رابط وزارت ورزش و تیم ملی است.

وی ضمن بیان این مسئله که گودرزی به بازیکنان گفته باید مانند سربازان از فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا دفاع کنند خاطرنشان کرد: وزیر ورزش به بازیکنان اعلام کرد که باید باعث سربلندی و خوشحالی مردم شوند.

مدیر روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا وزیر ورزش برای بازیکنانی که مشکل سربازی دارند اقدامی را انجام داده یا خیر، خاطرنشان کرد: اتفاقاً در این مورد کی‌روش و جواد نکونام با وزیر صحبت کردند. حتی سروش رفیعی هم آمد تا با گودرزی جلسه داشته باشد. واقعیت این است که وزیر ورزش برای 4 بازیکن سرباز به سردار صدرالسادات نامه زده تا مشکلشان حل شود.

وی ادامه داد: بحثی که مطرح است این است که وزیر ورزش هم تاکید دارد قانون باید رعایت شود اما آنچه مهم است حمایت از تیم ملی است. وزیر ورزش هم با توجه به مقام وزارتی و دولتی که دارد تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد ولی موارد دیگر به نظام وظیفه بستگی دارد.

ناظمی درباره اینکه آیا در خصوص مسائل مالی هم صحبتی مطرح شد، عنوان کرد: برخی مسائل مالی مطرح شد اما در مورد فدراسیون باید این را بگویم که تمام 8.5 میلیارد بودجه فدراسیون پرداخت شده و مسائل دیگر مربوط به موارد داخلی فدراسیون است که خودشان باید به آن ورود کنند و فقط گزارش‌های این موارد به دست ما رسیده است.

مدیر روابط عمومی و مرکز اطلاعَ‌رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان این مسئله که در مورد سفر زودتر از موعد تیم ملی به استرالیا در جلسه امروز وزیر ورزش با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبتی انجام نشد، خاطرنشان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت همه جانبه از فدراسیون فوتبال بوده است. مسلما این برنامه و این دیدار برای تیم امید هم اتفاق خواهد افتاد فقط منتظریم تا تیم امید از اردوی کیش برگردد.

وی تصریح کرد: نگاه گودرزی به 48 فدراسیون تحت پوشش وزارت ورزش نگاه پدرانه است و در این بین فدراسیون فوتبال حکم فرزند ارشدتر و بزرگتر را دارد که تمام مسائلش دیده می‌شود.

وی در پایان با بیان این مسئله که نگاه فنی وزیر ورزش به فوتبال باعث تعجب بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی شده بود، تاکید کرد که در خصوص مسائل مربوط به باشگاه پرسپولیس امیررضا خادم اظهار نظر خواهد کرد/ع
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴