تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۸۳۹۳۳
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بدانند این 170 نماینده مجلس چه کسانی بودند، چقدر پول گرفتند و آن پول‌ها را صرف چه کاری کردند.
۰
plusresetminus
اسامی 170 نماینده‌ای که از رحیمی پول گرفتند را اعلام کنید
به گزارش بلاغ، قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگویی با اشاره به نامه اخیر محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور سابق به احمدی‌نژاد، اظهار کرد: مطالب مختلفی در این نامه درج شد که همه این‌ها یک درد است.

وی با بیان اینکه چرا باید بعد از اتمام دوران مسئولیت، این اتفاقات تلخ رخ دهد، افزود: از قوه قضائیه به دلیل عملکرد بسیار خوب و عادلانه‌اش در برخورد با مفاسد اقتصادی تشکر می‌کنم و البته این برخوردها باید از مسائل سیاسی و جناحی به دور باشد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت تصریح کرد: هر جناح و فردی با بیت‎المال مردم بازی کرد، باید به‎شدت و بدون هرگونه کاستی با آنها برخورد شود، همانطور که دستگاه‌ قضایی با افراد ضعیف برخورد می‌کند، اینجا نباید سوء استفاده شود تا افرادی که باید مجازات شوند، به‌دلیل مسائل سیاسی، اعتقادی، جناحی گفته شود که مصلحت‌هایی نیاز است و از برخورد با آنها به نوعی چشم‌پوشی شود.

احمدی لاشکی با بیان اینکه وقتی به بیت‌المال مردم تعرض شود، از دغدغه‌های ما است، خاطر‌نشان کرد: چرا در هر دوره‌ای شهرام جزایری‌ها و بابک زنجانی‌ها به وجود می‌آیند.مگر مردم چقدر اموال دارند که هر دفعه یک عده‌ای بلند شوند و بیایند اموال مردم را به یغما ببرند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در نامه رحیمی به احمدی‌نژاد ذکر شده است که تعداد 170 نماینده مجلس از رحیمی پول دریافت کردند، تاکید کرد: از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی انتظار داریم با جدیت پیگیر این موضوع باشند و اسامی 170 نفر را منتشر کنند.

این نماینده گفت: مردم باید بدانند این 170 نماینده مجلس چه کسانی بودند، چقدر پول گرفتند و آن پول‌ها را صرف چه کاری کردند.
منبع : فارس-مازندران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲