تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۷۵۷۳۴
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان از کشف ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گراز در منزل یک شهروند فاضل آبادی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مجتبی حسینی معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان، افزود: فرد خاطی در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که این گوشت ها را از متخلفینی برای ارسال به شهرهای دیگر خریداری می کرده است.

وی با بیان این نکته که در جاهای مختلف گوشت هایی را تحت عنوان گوشت شکار با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند، اظهار کرد: خواهش دارم مردم تحت هیچ شرایطی این گوشت ها را خریداری نکنند و به محض مشاهده این گونه موارد به اطلاع نیروی انتظامی یا حفاظت محیط زیست استان یا شهرستان برسانند.

این مسئول گلستانی از انجام آزمایشاتی بر روی این گوشت ها خبر داد و گفت: در بررسی های به عمل آمده در آزمایشگاه، تمامی این گوشت ها و فرآورده هایی که به عنوان گوشت شکار در اختیار شهروندان با قیمت بسیار بالا قرار می گیرد عمدتا گوشت گراز، خرس و دیگر حیات وحش حرام گوشت است.

وی در خاتمه یادآور شد: به شهروندان توصیه می شود از خرید گوشت با این عناوین از افراد سودجو خودداری کنند تا خود را در معرض آسیب های جسمی قرار ندهند./آ
 
 
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲