تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۵۹۹۹۴
زن کولی که پس از شکنجه کودک خردسال او را به قتل رسانده و در خیابان رها کرده بود، در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، دوازدهم آبان امسال، مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد پسر بچه‌ای در کنار امامزاده ابراهیم شهرستان آمل خبر داد، با اعلام خبر، کارآگاهان جنایی پلیس راهی محل شدند و دیدند پسر دو ساله‌ای کنار سرویس بهداشتی امامزاده روی زمین افتاده است، متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند آثار سوختگی با سیگار و جراحت روی بدن پسر بچه مشهود بوده و از زمان مرگ او کمتر از ۲۴ ساعت می‌گذرد.

کارآگاهان جنایی با جسد پسر بچه‌ای مواجه بودند که هیچ مدرک هویتی همراه نداشت و از سویی اهالی محل او را تا به حال ندیده بودند، باتوجه به ظاهر پسر بچه، این احتمال داده شد پسرک از کولی‌های دوره گردی باشد که در همان حوالی ساکن هستند، به این ترتیب کارآگاهان سراغ کولی‌ها رفتند و به تحقیق از آنها پرداختند.

کولی ها با دیدن عکس پسربچه او را شناسایی کردند و یکی از ساکنان محل به پلیس گفت: این عکس آرین است، مادرش را خوب می‌شناختم، پدرش قبل از تولد آرین فوت کرد، زن جوان هم مدتی بعد از آن که بچه‌اش را به دنیا آورد، جان خود را از دست داد.

مادر آرین با زن جوانی به نام شهلا دوست بود، بعد از مرگ مادر، شهلا بچه را با خود برد تا از او نگهداری کند، با اطلاعات به دست آمده، بررسی‌ها برای یافتن زن جوان که تنها مظنون پرونده بود، ادامه یافت، با بررسی‌های صورت گرفته شهلا شناسایی و برای تحقیقات به اداره آگاهی انتقال داده شد.

زن جوان در ابتدا منکر اطلاع از قتل شد و ادعا کرد که آدم ربایان کودک را به قتل رسانده‌اند، ماموران که متوجه تناقض گویی‌های متهم شده بودند به بازجویی‌ها ادامه دادند که زن جوان بناچار به قتل اعتراف کرد و گفت: مادر آرین دوست صمیمی‌ام بود و بعد از مرگش آرین را نزد خودم نگه داشتم، اما در اصل او را نزد خودم بردم تا بهتر بتوانم کسب درآمد کنم، مدت هاست که گدایی می‌کنم و وجود یک کودک در کنارم، باعث می‌شد مردم بیشتر به من کمک کنند.

وی ادامه داد: برای آن که مردم دل‌شان برای پسر بچه بسوزد، او را با سیگار می‌سوزاندم یا کتکش می‌زدم تا کودک مظلوم‌تر به نظر برسد و کمتر شیطنت کند اما یازدهم آبان زمانی که داشتم او را کتک می‌زدم، حال آرین بد شد و فوت کرد، من که از مرگ او ترسیده بودم و می‌دانستم در این مرگ مقصر هستم، بچه را درآغوش گرفتم و جنازه‌اش را کنار امامزاده رها کردم.

سرهنگ محمد عظیمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: با اعترافات زن جوان به جنایت، او با قرار بازداشت روانه زندان شد.
منبع : جام‌جم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰