تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۸۴۲۵۷
معاون فرماندار بابلسر با بیان اینکه امنیت و حفظ آبروی خبرنگاران با فرمانداری شهرستان می‌باشد، از همه خبرنگاران خواست ضمن نقد منصانه و بیان راهکار، بازوی مسئولان در امر خدمت‌رسانی باشند و تنها در فکر مچ گیری نباشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رضا محسن‌پور در آستانه دهه فجر در جمع خبرنگاران خانه مطبوعات شهرستان بابلسر با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مسئولان در ارایه مشکلات شهرستان هستند، تاکید کرد: خبرنگاران باید راه‌گشای اختلاف مسئولان باشند.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در انتقال دردها و مشکلات شهرستان در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار دارند، اظهار داشت: معاونت فرمانداری بابلسر، آمادگی هرگونه همکاری در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان را با خبرنگاران دارد.

معاون فرماندار بابلسر با بیان این مطلب که شهرستان بابلسر از لحاظ عملکردی جزء شهرستان‌های برتر استان می‌باشد، خواستار مقایسه پیشرفت‌های روستاهای شهرستان با روستاهای شهرستان‌های همجوار شد و تصریح کرد: در برخی از روستاها پروژه‌های عمرانی صرفا با خودیاری اهالی روستاها انجام می‌شود.

محسن‌پور برای نمونه به روستاهای خردمرد و کبوتردان اشاره کرد و گفت: در این روستاها خودیاری 220 میلیون تومانی داشتیم که همین جا لازم می‌دانم از اهالی این روستاها تشکر نمایم.

این مقام مسئول در شهرستان بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از برنامه‌های کاری روابط عمومی‌ها باشد، افزود: بنده از مدیرانی هستم که خود را موظف می‌دانم روزانه حداقل یک بار از طریق رسانه‌ها آخرین اخبار مربوط به شهرستان را پیگیری و رصد نمایم.

وی در پایان با بیان اینکه امنیت و حفظ آبروی خبرنگاران با فرمانداری شهرستان می‌باشد، از همه خبرنگاران خواست ضمن نقد منصانه و بیان راهکار، بازوی مسئولان در امر خدمت‌رسانی باشند و تنها در فکر مچ گیری نباشند./ع

منبع : مشهد سر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴