تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۵۹۱۳۸
مدیرعامل شركت ایرانسل گفت: ما طی گزارشی به مراجع تقلید جزئیات نسل چهارم اینترنت را تشریح و با اصلاحاتی توانستیم نظر آنها را تامین كنیم، البته نظارت بر محتواهای این شبكه ارتباطی بر عهده كمیته فیلترینگ است.
۰
plusresetminus
بلاغ-علیرضا دزفولی در نشست خبری و در جمع خبرنگاران که در محل هتل پارس مشهد برگزار شد اظهار كرد: با توجه به سرعت پیشرفت اطلاعات و ارتباطات در دنیا وظیفه ما به عنوان اپراتور دوم ارتباطی در كشور ایجاد بستر ارتباطی مناسب و مطلوب برای كاربران تلفن همراه است.

وی با اشاره به نظر بعضی از مراجع در ارتباط با تاثیرات نامطلوب فرهنگی نسل چهارم شبكه های اینترنتی گفت: شركت ایرانسل طی گزارشی به مراجع تقلید جزئیات این طرح را تشریح كرد و با اصلاحاتی توانست نظر آنها را تامین كند، البته ناگفته نماند امنیت كاربران و نظارت بر محتواهای این شبكه ارتباطی بر عهده كمیته فیلترینگ كشور است.

مدیرعامل ایرانسل خاطر نشان كرد: همانطور كه می دانید استفاده از خدمات همیشه به صورت كاملا مطلوب و سالم نبوده و نسل چهارم سیم كارت های اعتباری نیز از این امر مستثنی نمی باشد.

وی در ارتباط با همزمان شدن راه اندازی نسل سه و چهار شبكه های ارتباطی و اینترنتی ایرانسل ابراز كرد: با توجه به اینكه برای انتقال داده و اطلاعات در رومینگ نیازمند ایجاد ظرفیت و بستر مناسب بود در نتیجه راه اندازی این دو شبكه ارتباطی با هم به معنای موازی كاری در عرصه خدمات یا صرفا یك حركت تبلیغی نبوده است.

دزفولی به درآمدزایی ایرانسل برای دولت اشاره کرد و گفت: طی هشت سال گذشته ۱۷میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان درآمدزایی برای دولت داشته‌ایم که از این میان ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان به طور مستقیم پرداخت شده و به عبارت دیگر می‌توان گفت سالانه بیش‌از ۲/۲ میلیارد تومان پرداختی مستقیم ما به دولت بوده است.

مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی کشور طی سخنانی به اقدامات مهمی‌که طی یکسال گذشته در ایرانسل رخ داده اشاره کرد و اخذ پروانه ارائه‌ خدمات نسل‌های سه و چهار، ورود به عرصه رومینگ ملی، اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه ظرف مدت ۱۸ ماه و ارائه‌ امکانات ارائه شبکه به اپراتورهای مجازی تلفن همراه را از جمله تغییرات مهم این بخش برشمرد.

وی یادآور شد: طی سال‌های گذشته تقریبا هر ساله ترافیک دیتای ما حدود دو برابر افزایش پیدا کرده است، اما با وجود آنکه ما امسال علاوه بر افزایش ترافیک دیتا بحث ورود به نسل‌های بالاتر دیتا را داشتیم از کیفیت تماس‌ها غافل نشده‌ایم.

دزفولی اضافه كرد: پوشش كامل خدمات 4G در مشهد و سایر مراكز استان ها تا پایان سال تمام می شود./ع
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰