تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۸۴۱۵۸
تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل سپاهان در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل سپاهان از ساعت 15.30 برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان مگویان مدافع ارمنستانی حاضر شده و به صورت جداگانه به تمرین پرداخت.

*امیر قلعه‌نویی با اندکی تاخیر به محل تاخیر رسید و به همین خاطر جواد رزین‌چه به مدتی کوتاه برای بازیکنان به صحبت پرداخت.

*قبل از آغاز تمرین امروز چند تن از هواداران تیم استقلال برای دقایقی با محسن فروزان صحبت کردند. همچنین تعدادی از هواداران همیشگی حاضر در کمپ نسبت به اظهارات سردار آزمون واکنش نشان داده و مدعی بودند این بازیکن پرسپولیسی‌ است.

*سجاد شهباز‌زاده و میلاد فخر‌الدینی دو بازیکنی بودند که امروز با لباس ورزشی در محل تمرین حاضر شدند اما با آبی‌پوشان بازی نکردند. فخر‌الدین در بازی با سایپا غایب خواهد بود.

*بعد از گذشت دقایقی از تمرین یکی از هواداران استقلال کیکی را با خود به کمپ آورده بود و اعلام کرد که امروز جشن تولد پسرش است. او از سرمربی استقلال اجازه گرفت که بازیکنان در تولد او شرکت کنند. قلعه‌نویی نیز این اجازه را صادر کرد و تعدادی از بازیکنان استقلال مثل میلاد فخر‌الدینی، برهانی، صادقی، شهباز‌زاده و چند نفر دیگر در این جشن حضور پیدا کردند. بعد از اینکه بازیکنان استقلال با کودک خردسال عکس یادگاری گرفتن د و برای او فشفشه روشن کردند میلاد فخر‌الدینی در اقدامی عجیب کیک تولد را به صورت این کودک خردسال کوبید و همین مسئله باعث شد تا اشک وی در بیاید. در حالی که پدر این کودک به او دلداری می‌داد او همچنین گریه می کرد و بازیکنان نیز به او می‌گفتند این قاعده جشن تولد است.

*مهدی کربلایی مدافع جوان تیم استقلال که در دیدار با نفت دچار آسیب‌دیدگی شد امروز برای دقایقی در محل تمرین حضور پیدا کرد و با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

*میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت.

*حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند. آنها وقتی متوجه شدند کی‌روش مجددا علیه قلعه‌نویی مصاحبه کرده منتظر واکنش سرمربی استقلال بودند و معتقد بودند قلعه‌نویی باید پاسخ سرمربی تیم ملی را بدهد چون فقط او است که در بین مربیان ایرانی از انتقاد علیه دیگران نمی‌ترسد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و بازیکنان اصلی نیز پس از 20 دقیقه محل تمرین را ترک کردند. بقیه بازیکنان نیز در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال درون‌تیمی انجام دادند که سرمربی استقلال در این بخش نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بود.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان برای دیدار روز چهارشنبه که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود خود را آماده می‌کنند./ع
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴