تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۷۵۶۹۹
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: درباره حق امضا برای بهروز منتقمی هیچ صحبت خاصی انجام نشده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مهدی خواجه‌وند درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: هیچ خبری از پرسپولیس نیست و از حمیدرضا سیاسی هم خبر جدیدی نداریم.
وی درباره اینکه گفته می‌شود دیگر سیاسی اجازه فعالیت در باشگاه پرسپولیس را نخواهد داشت ادامه داد: این مسائل هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و بیشتر گمانه‌زنی است و به همین دلیل نمی‌توانم اظهارنظر خاصی در این باره انجام دهم.

خواجه‌وند درباره موضوع حق امضا و اینکه این حق به منتقمی داده خواهد شد یا نه افزود: درباره حق امضا هیچ صحبتی نشده و اتفاقی هم نیفتاده است چراکه هنوز هیات مدیره در این باره تشکیل جلسه نداده صحبتی هم برای حق امضا برای منتقمی نشده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود اگر تا فردا سیاسی آزاد نشود تعدادی از اعضای هیات مدیره این باشگاه استعفا خواهند داد گفت: ما هم هر روز انتظار داریم تا سیاسی به باشگاه برگردد اما درباره اظهارنظر آقایان که گفته‌اند در صورت آزاد نشدن سیاسی استعفا می‌دهند حرفی ندارم اما امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد چون باشگاه این روزها بیشتر از همیشه به آقایان نیاز دارد.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد مسئولان وزارت ورزش و پرسپولیس، این باشگاه را فدای حمیدرضا می‌کنند اظهار داشت: پرسپولیس فدای سیاسی نمی‌شود اما به هر حال او مدیرعامل است و مسائل مالی هم به او ارتباط دارد و انتظار داریم که سیاسی خودش به باشگاه بیاید چراکه بر امور باشگاه مسلط است اما تا حضور نفر جدید و مسلط شدنش بر امور باشگاه قطعا زمان لازم است اما باید بگویم که برای نقل و انتقالات کارهای در حال انجام شدن است و اینطور نیست که همه چیز منتفی باشد.

خواجه‌وند درباره اینکه گفته می‌شود اسپانسر جدیدی برای باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته خواهد شد ادامه داد: این مسئله پیش‌بینی‌هایی برای آینده امور باشگاه است.

وی درپایان درباره اینکه آیا امروز جلسه‌ای در وزارت ورزش برای پرسپولیس تشکیل می‌شود یا خیر گفت: خیر جلسه‌ای در وزارت ورزش امروز تشکیل نمی‌شود./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴