تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۸۳۹۴۱
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پردرآمدها بیشتر از افراد کم درآمد انرژی مصرف می کنند، درباره تاثیر افزایش شدید قیمت انرژی برای پرمصرف‌ها گفت: پردرآمدها افراد حسابگری هستند و در مسیر کاهش هزینه ها و صرفه جویی حرکت خواهند کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،اسماعیل کوثری گفت: قطعا پردرآمدها بیشتر از افراد کم درآمد انرژی مصرف می کنند زیرا در فضای بزرگتری زندگی می‌کنند.

کوثری اضافه کرد: ما در مجلس به مسئولین دولتی از سه سال پیش تاکید کردیم که یارانه پردرآمدها را به صورت مرحله‌ای قطع کنند، اما نه دولت قبلی این کار را انجام داد و نه دولت فعلی.

عضو کمیسیون تلفیق افزود: من از گذشته هم گفته‌ام  که در هرسال باید دهک‌هایی با وضع مالی مناسب تر، شناسایی و یارانه آنها قطع شود، به دهک‌های پایین تر یارانه بیشتری داده شود و هزینه های ناشی از قطع یارانه افراد پردرآمد در  تولید و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار گیرد.

کوثری در پاسخ به سوالی درباره تاثیر افزایش شدید قیمت انرژی برای پرمصرف ها گفت: پردرآمدها افراد حسابگری هستند و وقتی می بیبنند که مصرف زیادشان باعث افزایش قابل توجه هزینه هایشان خواهد شد، در مسیر کاهش هزینه ها و صرفه جویی حرکت خواهند کرد./ع

منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲