جدیدترین تحولات عراق/

هلاکت ۱۵ داعشی در جنوب تکریت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۵۶۴۹۱
هلاکت ۱۵ داعشی در جنوب تکریت، واکنش حیدرالعبادی به جنایت داعش علیه عشیره بونمر، سخنان رایس درباره داعش، سخنان عمار حکیم درباره پیروزی ارتش عراق در عملیات جرف الصخر از جمله جدید ترین تحولات عراق است.
۰
plusresetminus

به گزارش گروه بین الملل مشرق، هلاکت ۱۵ داعشی در جنوب تکریت، واکنش حیدرالعبادی به جنایت داعش علیه عشیره بونمر، سخنان رایس درباره داعش، سخنان عمار حکیم درباره پیروزی ارتش عراق در عملیات جرف الصخر از جمله جدیدترین تحولات عراق است.

العبادی: به جنایت داعش علیه عشیره بونمر با قدرت پاسخ می‌دهیم

حیدر العبادی نسخت‌وزیر عراق گفت: اقدام داعش مبنی بر اعدام شماری از اعضای عشیره بونمر در استان الانبار با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایش صورت گرفته است.

وی افزود: ما با عزم راسخ و با تمام قدرت به این جنایت پاسخ می‌دهیم.

العبادی تأکید کرد:اعدام شماری از اعضای عشیره بونمر در استان الانبار به دست داعش نشان می‌دهد که این تروریست‌ها در خونریزی و هتک حرمت فرقی بین عراقی و دیگران قائل نمی‌شوند.

نخست‌وزیر عراق همچنین از نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی خواست به منظور تعقیب جنایتکاران و قصاص عادله آنها تمام تلاش خود را به کار بندند.

افراد مسلح گروه تروریستی داعش بعد از ربودن ۳۰ جوان عضو عشیره بونمر در غرب الرمادی در استان الانبار آنها را به بهانه مبارزه با داعش اعدام کردند.

هلاکت ۱۵ داعشی در حملات هوایی به جنوب تکریت

در اثر بمباران هوایی منطقه بلد در جنوب تکریت ۱۵ تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.همچنین در این حملات خودروهای تروریست‌ها نیزمنهدم شد.

رایس: پایان دادن به داعش وحدت و ثبات را برای عراق محقق می‌کند

«سوزان رایس» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: پایان دادن به گروه تروریستی داعش که در حال حاضر نه تنها برای عراق،‌ سوریه و کشورهای همسایه بلکه برای آمریکا و اروپا نیز خطر ناک است، زمانی محقق می‌شود که دیگر پناهگاه امنی برای آنها در این منظقه حساس وجود نداشته باشد و نتوانند دست به اقدامات تروریستی بزنند.

وی افزود: پایان دادن به داعش فرصتی در اختیار دولت عراق می‌گذارد تا بتواند ثبات و امنیت را برای کشور محقق کند.

سید عمار حکیم: آزاد‌سازی "جرف‌النصر" مقدمه پیروزی‌های بزرگ است

«سید عمار حکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت سلسله پیروزی‌های ارتش و نیروهای مردمی در مبارزه با تروریسم نشان می دهد که عراقی ها با هر مذهب و طایفه‌ای تنها روش امام حسین(ع) که همان روش حق و آزادی و مقاومت است را در پیش می گیرند.

وی افزود: آزاد سازی جرف النصر مقدمه پیروزی های بزرگ است./ع
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴