تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۵۹۷۱۳
فرمانده انتظامی قائم‌شهر از دستگیری قاچاقچی سوخت در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی انتظامی قائم‌شهر، محمدرضا قدمی از دستگیری قاچاقچی سوخت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با کسب اطلاع از اینکه در یکی از جایگاه‌‌های سوخت واقع در قائم‌شهر، سوخت و فرآورده‌های نفتی قاچاق می‌شود، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام مأموران به محل مورد‌ نظر، مشاهده شد که شخصی به نام «م.د» ساکن گرمسار استان سمنان،در داخل اتاق کامیونت هیوندا، منبعی هشت هزار لیتری را به طور ماهرانه‌ای جاسازی کرده و در آن لحظه در حال سوخت‌گیری برای قاچاق سوخت به سمنان بوده است.

فرمانده انتظامی قائم‎شهر ادامه داد: فرد مذکور با دیدن ماموران، ۳۰ عدد کارت سوخت را که در داخل پاکت سیگار جاسازی کرده بود در سطل زباله انداخت که پس از بازرسی از سطل، کارت‌های سوخت کشف شد.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر بیان داشت: با مظنون شدن پلیس به نامبرده، با بررسی خودرو، یک عدد فیوز ۲۵ آمپر که روی مخزن باک سوخت نصب شده بود کشف شد که با بازرسی دقیق از باک خودرو، مشخص شد یک عدد پمپ در داخل منبع وجود دارد که با تغذیه از برق خودرو، گازوئیل را از بانک به تانکر مکش می‌کرد که در این ترفند به دلیل استفاده پایین در باک خودرو، سبب فریب ماموران انتظامی و شرکت نفت شده بود.

وی در پایان یادآور شد: این شخص بدون ایجاد هیچ ظنی توانست از هر جایگاه سوخت حدود ۳۰۰ لیتر گازوئیل بارگیری کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما