انتقاد پهلوان مازندرانی از بی‌توجهی مسئولان به تیم ملی کشتی

از قهرمانی ما خوش‌شان نیامده!/ یک قران نگرفتیم هیچ،خسته‌نباشید هم نشنیدیم

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۳۸۶۶۲
قهرمان وزن ۹۶ کیلوی کشتی آزاد جهان گفت: ارزش عنوان قهرمانی دنیا خیلی زیاد بود اما علاوه بر اینکه به تیم یک قران هم پاداش داده نشد، حتی یک خسته نباشید هم نشنیدیم.
۰
plusresetminus
از قهرمانی ما خوش‌شان نیامده!/ یک قران نگرفتیم هیچ،خسته‌نباشید هم نشنیدیم
به گزارش بلاغ،رضا یزدانی در گفت و گو با  دانا در آستانه اعزام به مسابقات جام‌جهانی آمریکا گفت: خداراشکر مصدوم نیستم و همراه با تیم ملی به جام‌جهانی خواهم رفت. من بعد از جهانی چند ماهی به کار مربیگری در لیگ پرداختم و تمرینی نداشتم، در پایان لیگ، به اردوی تیم ملی ملحق شدم و تمریناتم را زیر نظر کادر فنی تیم ملی از سر گرفتم. حالا هم از آمادگی نسبی سود می‌برم و این اولین میدانم بعد از جهانی است.
  وی در مورد رقبایش در این رقابت‌ها تاکید کرد: میزبان مسابقات (آمریکا) در گروه ما قرار دارد به همین دلیل جک وارنر آمریکایی قهرمان المپیک را پیش رو دارم که با توجه به میزبانی آنها، کشتی گرفتن برابرش حتما دشوار خواهد بود. در مجموع کار سختی داریم چون جام‌جهانی به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود و این تیم یکی از حریفان اصلی ماست.   عضو تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ لس‌آنجلس ادامه داد: شرایط تیم ما خوب است، اما مشکلات مالی و بی‌توجهی مسئولان نسبت به تیم، بر روحیه بچه‌ها تاثیر منفی داشته است. تیم ما بعد از ۴۸ سال در کشوری غیر از ایران عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد، ارزش این عنوان خیلی زیاد بود اما علاوه بر اینکه به تیم یک قران هم پاداشی داده نشد، حتی یک خسته نباشید هم نشنیدیم. این بی‌توجهی‌ها به اندازه‌ای است که به نظر می‌رسد مسئولان از قهرمانی ما خوش‌شان نیامد! امیدوارم این روحیه بر عملکرد تیم در آمریکا تاثیر نگذارد و بتوانیم عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.   یزدانی گفت: همان‌طور که گفتم کار سختی داریم. گروه‌مان هم نسبت به گروه روسیه قوی‌تر است. امیدوارم آمریکا را در گروه‌مان شکست دهیم و فینال را برابر روسیه برگزار کنیم. هدف ما در این دوره از رقابت‌ها،‌ قهرمانی است.    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴