تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۸۴۴۱۸
۰
plusresetminus
بلاغ، سی‌وشش سال پیش در چنین روزی، ابرمردی پس از پانزده سال تبعید و دوری از وطن، به خاک ایران پا گذاشت و با کندن ریشه استبداد و وابستگی که عامل همه بدبختی‌های مردم ایران بود، سرنوشت این ملت را تغییر داد و برگ زرینی به تاریخ پرماجرای این سرزمین اضافه کرد و جهان را با تفکری نو و جذاب، آشنا ساخت که برای مستکبران عالم ناخوشایند بود و تهدید جدی محسوب شد.

امام خمینی بزرگ، امام خمینی ضداستکبار، امام خمینی حامی محرومان، امام خمینی آزادی‌خواه، امام خمینی عدالت‌جو، امام خمینی... با انقلاب اسلامی و مشیی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در امر حکومت پیش گرفت، از چهره اسلام عزیز که دچار آلودگی جهّال و مغرضان شده بود، غبارزدایی و چهره حقیقی اسلام را به جهان معرفی کرد.

ملت ایران برای بازگرداندن امام و پیشوایش به میهن و هموار ساختن این راه، زحمات طاقت‌فرسایی کشید و شهیدان زیادی را تقدیم کرد. چه بجاست در چنین روزی برای عرض ارادت به پیشگاه امامی که سا‌ل‌هاست در بین ما نیست؛ اما ما عاشقانه با تبعیت از خلف صالحش، مقام معظم رهبری وجودش را احساس می‌کنیم و در مسیری که ترسیم کرده، راه می‌سپاریم و نیز برای عرض ارادت به پیشگاه شهیدانی که دیروز، امروز و فردایمان را مدیون آن‌ها هستیم، نثار روح بلندشان صلوات بفرستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴