تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۸۴۲۵۶
مربی اسبق استقلال گفت: مربیان باشگاهی ما در دام کی‌روش افتادند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مسعود اقبالی در مورد مجادله درخشان و قلعه‌نویی با کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها گفت: مربی تیم ملی ارزش و اعتبار خاصی دارد و همه مربیان لیگ برتر و باشگاهی ما باید برای سرمربی تیم ملی احترام قائل شوند زیرا او سرمربی تیم ملی یک کشور است. البته مشکل قلعه‌نویی و درخشان با سرمربی تیم ملی ریشه در جاهای دیگری دارد و خیلی به مسائل امروز تیم ملی مربوط نمی‌شود. نمی‌دانم دقیقا مشکل آنها با کی‌روش چیست و چه بحثی دارند اما می‌دانم که این جدل و بحث‌ها به صلاح فوتبال نیست.

وی در مورد اینکه چقدر این جدل رسانه‌ای می‌تواند به فوتبال ما کمک کند، گفت:  در فوتبال گاهی اوقات از این اتفاقات رخ می‌دهد که بحث‌هایی بین مربیان پیش می‌آید. البته در دنیای فوتبال معمولا منطقی بر این بحث‌ها وجود دارد و مردم و فوتبال دوستان می‌فهمند که حق با چه کسی است اما به نظر من بحث‌هایی که بین مربیان باشگاهی و سرمربی تیم ملی ما درگرفته به نوعی برای انحراف افکار عمومی است.

مربی سابق استقلال تصریح کرد: کارلوس کی‌روش زیرکانه توپ را به زمین قلعه‌نویی و درخشان برده است و این دو در دام کارلوس کی‌روش افتادند که وارد بازی او شدند. اکنون زمان آن است که کی روش بیاید و در نشست خبری در مورد مسائل فنی تیمش صحبت کند و بگوید چرا تیم ملی نتوانست در جام ملت‌های آسیا موفق شود و در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد اما اکنون همه به دنبال صحبت‌های مربیان باشگاهی با سرمربی تیم ملی هستند.

اقبالی افزود: هیچکس اکنون به مسائل فنی و علل ناکامی تیم ملی توجهی ندارد. اینکه چرا تیم ملی حذف شد، این ناکامی به خاطر مشکلات فنی بود یا  مدیریتی یا عدم پشتیبانی مالی. کی‌روش بارها این صبحت‌ها را مطرح کرده است اما در مقطع کنونی با زیرکی صحبت‌های دیگری را طرح کرد و باعث انحراف افکار عمومی از تیم ملی شد و اکنون همه اذهان عمومی به دنبال این بگو مگوها رفته است./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷