تاریخ انتشارجمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۴
کد مطلب : ۵۶۵۰۹
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از معاینه بیش از ۷۵ نفر در روز به دلیل نزاع در این مرکز خبر داد.
۰
plusresetminus
بیشترین و کمترین نزاع و درگیری ها در کدام شهرهای مازندران اتفاق می افتاد
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی اظهار داشت: آمار معاینات انجام شده، شش ماه سال جاری در استان ۱۴ هزار ۴۲ نفر است.
وی اعلام کرد: بر اساس آمار ثبت شده میانگین روزانه مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان ۷۵ نفر است.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه از این تعداد ذکر شده ۹ هزار ۵۶۲ نفر مرد و مابقی زن هستند، گفت: بر اساس این گزارش بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری با عدد ۲هزار ۷۰۵، بابل با عدد هزار و ۸۲۳، آمل با عدد هزار و ۵۱۸ نفر و کمترین موارد نزاع به ترتیب در شهرهای سوادکوه با عدد ۲۵۴، جویبار با عدد ۳۳۶ نفر ثبت شده است.
وی با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می‌شود.
این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می توان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفت‌وگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴