تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۸۴۰۹۴
اعضای حزب اعتدال و توسعه که حزبشان از یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به بعد، فعالیت چشمگیری در حوزه‌های مختلف نداشته‌ است، حالا منتظر جلسه با دبیرکل (محمدباقر نوبخت) برای فعالیت مجدد هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، اکبر ترکان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه 25 شهریورماه سال جاری خبر از آغاز جلسه‌های این حزب با محوریت محمدباقر نوبخت (دبیرکل حزب اعتدال و توسعه) برای فعالیت مجدد داده بود.

ترکان گفته بود که قرار است آقای نوبخت (دبیر کل حزب) برای فعالیت مجدد و بهتر حزب جلسه‌ای را با حضور همه اعضا تشکیل دهد که به زودی این جلسه برگزار خواهد شد. «به زودی» آقای ترکان برای برگزاری این نشست حالا دارد ششمین ماه خود را پُر می‌کند و هنوز هیچ خبری نیست.

غلامعلی عرب خدایی مسئول کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه، در پاسخ به این پرسش که آیا حزب بنا به فعالیت مجدد ندارد، توپ را به زمین دبیرکل انداخت و گفت: منتظر جلسه اعضای حزب با آقای نوبخت هستیم.

اعضاء منتظر هستند اما وقتی از آقای نوبخت سوال می‌پرسیم که بنا ندارید حزبتان را فعال کنید، با لبخند خاص خودش می‌گوید کدام احزاب در کشور فعال هستند که ما دومی باشیم! و در نهایت بعد از اصرار فراوان برای پاسخی مشخص یک کلمه «به زودی» به سلسله به زودی‌ها اضافه می‌شود.

حزب خالی از سکنه است! چون به قول آقای ترکان فعالیت حزب به دلیل وارد شدن اعضاء در کارهای اجرایی کمتر شده و یا به قول آقای واعظی به هر حال فعالین حزب در دولت خیلی گرفتار هستند.

سید مجید حسینی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه نیز درباره فعالیت این حزب خیلی صریح و بی مقدمه گفت: حزب اعتدال و توسعه بیش از یکسال و نیم است که هیچ جلسه‌ای نداشته است.

حسینی در حالی از غیرفعال بودن یکسال و نیمه حزب متوبعش خبر می‌دهد که آقای عرب خدایی «خیلی» عبارت غیرفعال بودن حزب اعتدال و توسعه را قبول ندارد به همین دلیل به برخی فعالیت‌ها در این حزب اشاره کرد و گفت: من مسئول کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه هستم و در همین هفته وحدت برنامه‌های مختلفی را در استان‌های کشور به منظور بالا بردن سطح همکاری‌ها، ایجاد وحدت و انسجام و همچنین جلوگیری از تفرقه برای همه گروه‌های قومیتی در کشور، صورت دادیم.

حزب اعتدال و توسعه در سال 78 با انتشار بیانیه‌ای موجودیت خود را در فضای سیاسی ایران رسماً اعلام کرد و محمدباقر نوبخت، محمدرضا نعمت‌زاده، اکبر ترکان، فاطمه هاشمی رفسنجانی، محمود واعظی، حسین موسویان، سید احمد زرهانی، مرتضی محمدخان،مجید قاسمی، صلاح‌الدین دلشاد، محمد حسن تولایی و زهرا پیشگاهی‌فرد از مهمترین اعضای این حزب به شمار می‌آیند./آ
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲