تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۶۰۲۶۰
فرماندار تنکابن گفت: عامل عمده تغییرکاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی از سوی عده ای از افراد سودجو و زمین‌خوار، ناشی از کم‌توجهی و غفلت مسئولان در گذشته است.
۰
plusresetminus
عامل اصلی تغییر کاربری‌های غیرمجاز مسئولان هستند
به گزارش خبرنگار بلاغ از تنکابن، سیدابراهیم هاشمی در مراسم نقش شوراها، شهرداران و دهیاران در پیشگیری از وقوع جرم، که در مجتمع فرهنگی و هنری رشد تنکابن برگزار شد، اظهار داشت: عامل عمده تغییرکاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی و دخل و تصرف طبیعت شمال کشور از سوی عده‌ای از افراد سودجو و زمین‌خوار، ناشی از کم‌توجهی و غفلت مسئولان در ادوار گذشته است.

وی افزود: با وجود این که مقام معظم رهبری بارها بر حفظ و استفاده درست از طبیعت الهی، یعنی جنگل و دریا تأکید فراوانی داشتند، اما شاهد بروز چنین تخلفاتی در این مناطق به‌ویژه شهرستان های غرب مازندران بوده ایم.

فرماندار تنکابن با قدردانی از همسو بودن مسئولان نهادهای ذیربط به‌ویژه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در جهت تحقق سیاست‌های دولت با هدف حفظ و جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و نیز برخورد با پدیده زمین‌خواری در این منطقه، تاکید کرد: ملاک عمل در ارائه خدمات به بخش مسکن به متقاضیان باید قانون باشد و غیر از آن جرم و عمل غیرقانونی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: اگر قرار است رضایتمندی مردم نیز در این حوزه حاصل شود باید با نگاه خیرخواهانه و در سایه همکاری و با اطلاع مسئولان ذی‌ربط صورت گیرد.

این مسئول گفت: هر چند برای حفظ و جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و نیز تصرف عرصه های ملی با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه هستیم، اما به این معنا نیست که نسبت به این مهم چشم پوشی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
خواهش می کنم به افرادی که پول دادن و یک قطعه تفکیک شده ی زمینی رو که توسط اداره ی ثبت تفکیک شده رو خریدن هم توجه کنید این افراد که قصد دلالی یا زمین خواری نداشتن با یه تیکه زمین
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴