کارشناس سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد

ورود سامانه جدید بارشی به کشور

تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۵۹۱۷۲
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود موج جدید بارشی به کشور، گفت: به همین سبب فردا در تهران شاهد بارش پراکنده باران همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم بود.
۰
plusresetminus
بلاغ- فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و اظهار داشت: از اواخر وقت امروز یک سامانه بارشی جدید از سمت نوار غربی وارد کشور می‌شود و بر همین اساس بارندگی‌ها در برخی مناطق کشور آغاز می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: با ورود این موج بارشی به تدریج ناپایداری‌های جوی در کلانشهر تهران آغاز خواهد شد به طوری‌که روز آینده و در برخی ساعات شاهد بارش پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق در تهران خواهیم شد.

وی با بیان اینکه آسمان تهران امروز در پاره‌ای از نقاط شاهد غبار محلی خواهد داشت، ابراز داشت: بیشینه دمای هوای امروز و فردای این کلانشهر به ترتیب ۱۶ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و کمینه دمای هوای صبح فردای تهران ۷درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

گودرزی با بیان اینکه دمای هوای تهران در روز آینده دو درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: ناپایداری‌های جوی از امروز در تهران آغاز می‌شود و طی روز یکشنبه هفته پیش‌رو نیز انتظار می‌رود بارش پراکنده باران در این کلانشهر رخ دهد ضمن آنکه در ارتفاعات پایتخت شاهد بارش برف باشیم./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴