نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

برخی مدیران راحت طلبی را برگزیدند

تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۵۹۳۳۴
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گلایه از برخی مدیران که راحت طلبی را برگزیدند اظهار کرد: اگر انسان بخواهد به عزت و اعتلای حقیقی برسد باید تحمل سختی‌ها و شدائد را داشته باشد.
۰
plusresetminus
بلاغ-به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، صبح امروز مسئولین و جمعی از بسیجیان شهرستان قائم‌شهر با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با آیت‌ا... معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر دیدار کردند.

آیت ا.. معلمی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: در برخی از کشورها نیروهای به ظاهر مردمی وجود دارند و بعد از تشکیل بسیج نیز برخی از کشورها خواستند از بسیج مشابه سازی کنند اما اخلاص و ایمان به خدا وجه تمایز این گروه‌ها با بسیج  بود.

وی ادامه داد: در عرصه های مختلف گروه‌های تکفیری و مرتجع منطقه با حمایت استکبار برای مقابله با بسیج آمدند غافل از اینکه ماهیت بسیج بر یک تئوری مقدس، مبنا و ایمان روشن و شفاف شکل گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: هنر امام راحل این بود که علاوه بر ارائه طرح و تئوری، سازمان عملی مبتنی بر آن را را نیز شکل داد، بسیج یعنی اخلاص نه تلون سیاسی داشتن، یعنی پروراندن انسان کامل است.

وی با بیان اینکه به تازگی سازمان ملل گروه تکفیری داعش را جنایتکار جنگی معرفی کرد، گفت: آنهایی که در این نهاد بین المللی به ظاهر مدافع حقوق بشر نشسته اند، چرا کسانی را که از این گروه‌های تکفیری حمایت و آنها را تجهیز می‌کنند، معرفی نمی‌کنند؟

امام جمعه قائم‌شهر اذعان کرد: امروزه گروه‌های سیاسی در مقاطع مختلف زمانی دارای سلایق و رویکردهای مختلفی هستند که این از شأن بسیج به دور است چراکه شاخصه و علامت بارز بسیج، اخلاص، یک رنگی و تلون سیاسی نداشتن است.

آیت ا.. معلمی با بیان اینکه یکی دیگر از مشخصه‌های بارز بسیج شفافیت است، بیان کرد: امام خمینی(ره) اسوه همه بسیجیان در تاریخ است، امام(ره) معتقد بود که ما مأمور به تکلیف هستیم نه مامور به نتیجه.

عکس قائم آنلاین: آیت الله معلمی امام جمعه قائمشهر

آیت الله علی معلمی - عضو خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم‌شهر

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: صداقت یکی دیگر از شاخصه‌های یک بسیجی است که اگر تفکر بسیجی در فرد باشد، می‌شود یک مدیر جهادی و در عرصه اقتصادی نیز اقتصادش را مقاومتی می‌کند و در این راستا در ابعاد مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی همه باید مقاوم و غیر قابل آسیب پذیر باشیم.

وی در ادامه با گلایه از برخی مدیران که راحت طلبی را برگزیدند اظهار کرد: اگر انسان بخواهد به عزت و اعتلای حقیقی برسد باید تحمل سختی‌ها و شدائد را داشته باشد و تحمل رنج ها و سختی‌های زندگی امام راحل بهترین درس برای ما است.

امام جمعه قائم‌شهر در پایان گفت: بعد از پیروزی انقلاب بعضی‌ها کنار سفره انقلاب نشسته و هیچ سختی را نچشیده اند و می‌خواهند در رفاه و آرامش باشند اما این دوگانگی کار را مشکل می کند.

همچنین سرهنگ یعقوبی فرمانده سپاه قائم‌شهر نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت و تشریح برنامه‌های هفته بسیج، شعار این هفته را "بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" بیان کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با حضور سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نمازجمعه آغاز شد.

وی در ادامه افتتاح سالن ورزشی صالحین، برگزاری جشنواره الگوهای برتر اقتصاد مقاتومتی در قالب بازارچه عرصه محصورلات، ویزیت رایگان، تجمع بزرگ بسیجیان مصادف با روز تشکیل بسیج مستضعفین در قالب نیروهای بسیجی گردان‌های عاشورا، بیت المقدس، امام حسین(ع) و گردان کوثر خواهران، دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام حسینیه عاشقان ثارالله و افتتاح پایگاه بسیج شهدای قادیکلا را از اهم برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان قائم‌شهر نام برد.
انتهای پیام/

منبع : قائم آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴