تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۵۶۵۹۹
یادواره 14شهید منطقه علی آباد عسکرخان شهرستان نوشهر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد.
۰
plusresetminus
بلاغ-یادواره ۱۴شهید منطقه علی آباد عسکرخان شهرستان نوشهر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد.

در این مراسم سردار علی اکبر پاشابا بیان اینکه شهدا نظارگر اعمال ما هستند، گفت: شهدا در راه خدا و در تابعیت از ولایت جانفشانی کردند و خون خود را نثار این انقلاب کردند تا ما با آرامش زندگی کنیم.

وی با اشاره به این جمله امام خمینی(ره) که «ما انقلاب را به تمام جهان صادر می کنیم»، تصریح کرد: این گفته امام(ره) سبب شد تا فرزندان روح الله، سه مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل را افشا کنند و چهره خبیث این کشورها را به تمام دنیا بشناسانند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: جوانان ما به حکم امام وظایف تبلیغی و تشریحی اسلام را به جهان اسلام، بلکه غیر اسلام معرفی کردند.

وی هدف از انقلاب اسلامی را دفاع از مستضعفین دانست و اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران حادثه مهم و حیرت‌انگیزی برای جهان بود، آنان نیز درطول این ۳۵ سال با تمام امکانات، نظامی، سیاسی، رسانه ای و تبلیغی در برابر انقلاب و نظام اسلامی ایستادند.

پاشا ادامه داد: این حادثه بزرگ، معادلات سیاسی استکبار جهانی را بر هم زد و حتی تمامی تحلیلگران و شیعه شناسان غرب معتقدند که تنها راه مقابله با ایران نابودی و سرنگونی انقلاب اسلامی است.

 در پایان مراسم که با غبارروبی مزار شهدا همراه بود، به برندگان مسابقه نقاشی و رهروان شهادت جوایزی اهدا شد.

 
yadvareye aliabadaskarkhan (2)yadvareye aliabadaskarkhan (1) yadvareye aliabadaskarkhan (3) yadvareye aliabadaskarkhan (4)yadvareye aliabadaskarkhan (6)  yadvareye aliabadaskarkhan (13) yadvareye aliabadaskarkhan (14)yadvareye aliabadaskarkhan (12) yadvareye aliabadaskarkhan (15) yadvareye aliabadaskarkhan (16)       yadvareye aliabadaskarkhan (5) yadvareye aliabadaskarkhan (6) yadvareye aliabadaskarkhan (7) yadvareye aliabadaskarkhan (8) yadvareye aliabadaskarkhan (9) yadvareye aliabadaskarkhan (10) yadvareye aliabadaskarkhan (11)

yadvareye aliabadaskarkhan (18)yadvareye aliabadaskarkhan (20) yadvareye aliabadaskarkhan (17)yadvareye aliabadaskarkhan (19)yadvareye aliabadaskarkhan (23)

yadvareye aliabadaskarkhan (22)yadvareye aliabadaskarkhan (21)

منبع : نوشهرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴