تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۷۶۶۴۱
کامارو اولین پل ارتباطی با مخاطب را از نگاه خاص و مرموز خود دنبال می کند. جایی که چراغ های جلویی این خودرو کاملا بدون نقص طراحی شده و حسی از قدرت و متفاوت بودن را به مخاطب انتقال می دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،افسانه کامارو در سال2009 باردیگر زنده شد. این مدل محبوب از برند شورولت که دهه 60 و 70 میلادی طرفداران بسیاری داشت با بازگشت خود به خط تولید جنرال موتورز کار دشواری برای موفقیت در بازار را پیش روی نداشته است. در شرایطی که هنوز هم کاماروهای دهه های گذشته با به روز رسانی های حرفه ای، عاشقان دنیای خودرو را به سمت خود جذب می کنند، حضور مدل های جدید این برند نیز حس خوب بازگشت یک محصول کم نظیر به دینای خودرو را به همراه داشته است. از مدل های 8 سیلندر لاین اس اس گرفته تا انواع استاندارد کاماروهای جدید همه چیز به خوبی برای ارائه خودرویی خاص به بازار فراهم شده است.
اخیرا کمپانی جنرال موتورز از مدل 2015 کاماروی استاندارد رونمایی کرده است. در طراحی کامارو خبری از آن همه شلوغی و زرق و برق طراحی های آلمانی و یا ایتالیایی نیست بلکه شما با طلایی ترین نقطه پیوند خلاقیت و سادگی سرو کار دارید. یک خودروی عضلانی که با ساده ترین خطوط و زاویه ها، زیباترین نتیجه ممکن را ارائه داده است. 


کامارو اولین پل ارتباطی با مخاطب را از نگاه خاص و مرموز خود دنبال می کند. جایی که چراغ های جلویی این خودرو کاملا بدون نقص طراحی شده و حسی از قدرت و متفاوت بودن را به مخاطب انتقال می دهد. جلو پنجره نیز بسیار ساده ولی به همان اندازه مناسب و هماهنگ با سایر بخش های بدنه طراحی شده است.


نمای جانبی خودرو شاید یکی از جذاب ترین قسمت ها باشد. موج زیبای انتهای بدنه پس از درها یادگاری از دوران اقتدار عضلانی هانی ها محسوب می شود. برجستگی قسمت میانی درب موتور نیز در افزایش جذابیت ها و القاح حس سرعت برای این خودرو عملکردی استثنایی دارد. البته این طراحی از منظر علمی نیز نقش مهمی در کاهش دمای موتور برعهده دارد. 





طراحی چراغ های پشتی خودرو نیز مورد قبول است بویژه هنگامی که لامپ های ال ائی دی داخل آن در حالت روشن قرار دارند. البته در مدل های گران قیمت تر کامارو بویژه سری اس اس چراغ های پشتی طراحی های جذاب تری به خود می گیرند حتی اگر این تغییرات محدود به نحوه چینش پایه های ال ائی دی داخل آنها باشد.


و اما قسمت جذاب کاماروی 2015، قطعا شما نیز منتظر اطلاعاتی در رابطه با قلب تپنده این عضلانی محبوب هستید. جنرال موتورز برای نمونه 2015 کامارو از موتور استاندارد 3.6 لیتری با 323 اسب بخار خروجی و گشتاور 278 پوندفوت استفاده کرده است. البته برای مدل خاص و 8 سیلندر کامارو نیز برنامه های جذاب تری دارد که دستیابی به توانی بالغ بر 500 اسب بخار را ممکن می کند.

طراحی داخل کابین بسیار ساده است البته این سادگی به جذابیت آن سادگی نمای بیرونی خودرو نیست و حتی ناامید کننده نیز به نظر می رسد. این رویکرد یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از افزایش قیمت محصول استاندارد محسوب می شود.

 

بهترین قسمت کنسول جلویی همان نمایشگر بزرگ مرسوم در محصولات جنرال موتورز و آمپرهای دوست داشتنی قسمت زیرین آن است.

کامارو 2015 خود را برای رقابتی جدی با فورد ماستنگ، داج چلنجر و هیوندای جنسیس کوپه آماده کرده است./ع

منبع : پول نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما