تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۸۳۰۷۶
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پاسداشت یکایک حوادث و رویدادهای انقلاب همه ما را بر آن می‌دارد تا با کنکاش و بررسی‌های دقیق حقایق جدیدی از اهداف شیطانی و ضدبشری قدرت‌های استکباری جهان را علیه ایران و انقلاب اسلامی تحمیل کردند، آشکار کرده و بهتر بشناسند.
۰
plusresetminus
حماسه 6 بهمن نقطه عطف تاریخ انقلاب است/ابعاد این رویداد به خوبی تدوین شده و به نسل‌های آینده منتقل شود
به گزارش بلاغ، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیامی به مراسم اختتامیه جشنواره خاطره‌نویسی خاطر‌ه‌های پرشکوه یادبود 135 شهید جنگل ترور و حماسه برجسته حماسه شش بهمن آمل به عنوان همایش منطقه یاد یاران ارسال کرد.

وی در این پیام بیان داشت: مردم ولایت‌مدار آمل در یکی از حساس‌ترین سال‌های عمر نظام اسلامی با مردانگی و غیرت توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

فیروزآبادی افزود: در آستانه آغاز سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران سلام و درود به روح مطهر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی استان مازندران و شهدای جنگل شهرستان آمل عرض می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: خاطره مجاهدت و جانفشانی مردان و زنان با بصیرت و ولایت‌مدار آمل که در روز شش بهمن 60 و مبارزه با توطئه کثیف و خبیثانه دشمنان انقلاب خوش درخشیدند، از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد و بدون شک آن مجاهدت‌ها از مصادیق ایثار و پاسداری از ارزش‌های پاک ناب محمدی و دفاع از آرمان‌های سترگ انقلاب و ولایت‌فقیه به شمار می‌رود.

این مسئول با اشاره به اینکه در طلیعه آغاز سی و ششمین بهار انقلاب حماسه شش بهمن آمل باید نقطه عطفی در تاریخ انقلاب نامید، ادامه داد: با مقاومت مردم آن دیار قهرمان‌پرور اجرای توطئه گروه‌های کمونیستی و منافقین پس از ناکامی در تهران و سایر شهرهای ایران در آمل نیز ناکام ماند و سبب تقویت نهال نوپای انقلاب شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پاسداشت یکایک حوادث و رویدادهای انقلاب همه ما را بر آن می‌دارد تا با کنکاش و بررسی‌های دقیق حقایق جدیدی از اهداف شیطانی و ضدبشری قدرت‌های استکباری جهان را علیه ایران و انقلاب اسلامی تحمیل کردند، آشکار کرده و بهتر بشناسند.

وی افزود: حضور عزتمندانه و به موقع مردم بصیر، حماسه‌ساز و غیرتمند شهر هزار سنگر برابر گروه‌های معاند ضد انقلاب آنقدر مهم بود که به جرأت می‌توان حماسه مردم آمل را هم‌تراز حماسه مردم قم و تبریز قرار داد.

فیروزآبادی یادآور شد: این را مهم و با ارزش بدانید که امام امت در وصیت‌نامه عبادی سیاسی خود دعوت به مجاهدت‌های مردم این دیار فرمودند ما باید از شهر آمل و مردم فداکار آن تشکر کنیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: حماسه جاویدان و ماندگار شش بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب بوده که باید ابعاد این رویداد به خوبی تدوین شده و به نسل‌های آینده منتقل شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴