تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۸۴۴۱۷
۰
plusresetminus
بلاغ، سخنان قاطع و مقتدرانه روز گذشته سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، در مراسم گرامیداشت شش شهید حزب‌الله و شهید الله‌دادی در قنیطره سوریه، ترسیم‌کننده آینده هرگونه ماجراجویی احمقانه رژیم صهیونیستی علیه جبهه مقاومت بود. پیام دبیر کل حزب‌الله به رژیم صهیونیستی به تجاوزات آینده‌اش چنین بود: «مقاومت از این پس، پاسخ هر تجاوز اسرائیل را در هر زمان و مکانی و هر طور که بخواهد، خواهد داد و چیزی که آن را قواعد بازی می‌نامند، برایش اهمیت ندارد و آن را به رسمیت نمی‌شناسد.»

بیان این سخنان مقتدرانه پس از پاسخ کوبنده حزب‌الله به رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت شش تن از نیروهای حزب‌الله در قنیطره، پیام‌های زیادی برای دوستان و دشمنان جبهه مقاومت، به‌ویژه برای صهیونیست‌ها داشت.

آنان چهار سال پیش سعی داشتند با کمک آمریکا و برخی دول مرتجع منطقه، با ایجاد بحران ساختگی در سوریه، جبهه مقاومت را به ضعف بکشانند و به گمان خود برای همیشه از شر حزب‌الله و حماس و سوریه و در نهایت، ایران رها شوند، اما امروز وضعیتشان به جایی رسیده که نه‌تنها محور مقاومت تضعیف نشده، که پاسخ گستاخی‌های صهیونیست‌ها را در خود سرزمین‌های اشغالی می‌دهد و آنان را به انتقام در هر زمان و مکان و به صلاحدید خود تهدید می‌کند!

موضوعی که صهیونیست‌ها به‌خوبی آن را می‌فهمند و سایه سنگین ترس را بر سر آنان گسترانده است؛ به‌طوری که لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، بلافاصله در واکنش به سخنان نصرالله، با انتقاد از نتانیاهو گفت: «حزب‌الله تلاش می‌کند جولان را به خط مقدم نیروهایش و پایگاهی برای حملات به اسرائیل مانند جنوب لبنان تبدیل کند.» این گفته لیبرمن مؤید سخنان چندی پیش نصرالله نیز هست که تهدید کرده بود: اگر اسرائیل به خاک لبنان حمله کند، حزب‌الله وارد سرزمین‌های اشغالی خواهد شد. این بدین معنا است که برخلاف تجاوزات گذشته صهیونیست‌ها، امروزه حزب‌الله از چنان اقتدار و توانایی‌ برخوردار است که پاسخ هر تجاوزی را نه در لبنان، که در هر جایی حتی سرزمین‌های اشغالی خواهد داد.

سکوت این روزهای صهیونیست‌ها در برابر حمله حزب‌الله به صهیونیست‌ها در شبعا، هراس آن‌ها از واکنش جدی‌تر حزب‌الله را نشان می‌دهد، چراکه جبهه مقاومت برخلاف خواست جبهه غربی، عربی و صهیونیستی، امروز بسیار مقتدرتر از آن زمانی است که بحران سوریه آغاز شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴