تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۵۶۴۸۰
سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت: به علت تنش‌های کنونی، تا اطلاع ثانونی دسترسی به صحن مسجدالاقصی برای همه مسلمانان و زائران ممنوع است.
۰
plusresetminus
بلاغ- پلیس رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه اعلام کرد در پی حمله به یک فعال راستگرای یهودی، تا اطلاع ثانوی دسترسی مسلمانان به صحن مسجدالاقصی در شهر بیت المقدس ممنوع است.

«لوبا سمری» سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت: به علت تنش‌های کنونی، تا اطلاع ثانونی دسترسی به صحن مسجدالاقصی برای همه مسلمانان و زائران ممنوع است.

برهمین اساس گروهی از صهیونیست‌ها با پشتیبانی نظامیان اشغالگر ضمن یورش به مسجد الاقصی این مکان مقدس را محاصره و از ورود فلسطینیان جلوگیری کردند.

همزمان با یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، یگان‌هایی از پلیس و ارتش اسراییل نیز تدابیر شدید امنیتی در مناطق اطراف اجرا کردند و تا چند ساعت از خارج شدن نمازگزاران فلسطینی از مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

«یهودا گلیک» خاخام افراطی صهیونیست شب گذشته بر اثر تیراندازی یک موتور سوار نا‌شناس به شدت زخمی شد.

وی از سال‌ها پیش برای کسب مجوز برای عبادت یهودیان در معبد سلیمان، مقدس‌ترین محل یهودیان که صحن مسجدالاقصی در آن واقع است، تلاش می‌کند.

گفتنی است که فعالان فلسطینی در واکنش به این تصمیم از طریق پایگاه ارتباط اجتماعی «فیسبوک»، مسلمانان را به حضور دائمی در مسجد الاقصی فرا خواندند./آ

















منبع : ابنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴