تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۷۴۴۸۰
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با رد شایعاتی که در خصوص احتمال پیوستن چند بازیکن جدید به جمع شاگردان وی وجود دارد، تأکید کرد که تیمش نیازی به تقویت شدن ندارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، با وجود آشکارتر شدن مشکلات دفاعی تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی اخیر این تیم در خانه ساوتهمپتون، سرمربی هلندی شیاطین سرخ معتقد است که تیمش در بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانویه نیازی به خرید بازیکن ندارد.

منچستریونایتد با وجود پیروزی در ورزشگاه سنت ماری و صعود به رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس،‌ بازی نه‌چندان مطلوبی ارائه کرد که خود فن‌خال نیز در پایان بازی به آن اذعان داشت و اعتراف کرد که خوش‌شانسی دلیل پیروزی شیاطین سرخ بوده است. عملکرد ضعیف منچستری‌ها در این بازی که تنها دو موقعیت جدی گلزنی داشتند و آن دو موقعیت را هم فن‌پرسی به گل تبدیل کرد تا بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود تیم میهمان خاتمه پیدا کند، گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص دست به کار شدن مسئولان این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی برای خرید بازیکن جدید در پی داشته است، به خصوص که مصدومیت اخیر برخی از بازیکنان تیم از جمله کریس اسمالینگ دست لوئیز فن‌خال را بیش از پیش بسته است.

با این حال او هنوز فکر می‌کند که منچستریونایتد بیش از اندازه کافی مهره  دارد.  فن‌خال در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد دفاعی من‌یونایتد می‌شود، گفت: زمانی که شما در تیم‌تان بازیکنان مصدوم داشته باشید، نمی‌توانید مشکل را به شیوه‌ای دیگر حل کنید. می‌خواهید بدانید ما بازیکن جدید می‌خریم؟ می‌گویم خیر. ما بیش از اندازه کافی بازیکن داریم.

منچستریونایتد به لطف پیروزی خارج از خانه‌اش برابر ساوتهمپتون که پنجمین برد متوالی شیاطین سرخ در لیگ برتر بود،‌ 28 امتیازی شد و جای میزبان خود را در رده سوم جدول رقابت‌ها گرفت./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Germany
رامین
تیم نسبت به پارسال بهتره ولی در خط هافبک ودفاع نیاز به چند بازیکن ترازاول داره
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴