تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۵۹۶۲۱
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولان قوا باید گزارش دهند که چه اقداماتی برای اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند، گفت: نباید شعار داد و بنر نوشت بلکه باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ-  ارسلان فتحی‌پور، با تأکید بر اینکه راه علاج خروج از رکود اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: از همین رو باید سیاست گذاری‌ها در بودجه ۹۴ و برنامه ششم بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی باشد.

فتحی‌پور گفت: سؤال من از مسئولان قوا این است: در اقتصاد مقاومتی چه‌کاری کرده‌اند؟ این دستگاه‌ها باید تا پایان سال گزارش دهند: چه اقداماتی برای اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند؟

وی در پاسخ به اینکه دولت تا کنون گزارش عملکردی درباره اقتصاد مقاومتی به مجلس ارائه داده است یا خیر، گفت: مجلس و به‌خصوص کمیسیون اقتصادی بیش از یک ماه است که تمامی قوانین مزاحم را احصا کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: بر همین اساس بنده به وظیفه قانونی خودم عمل کردم و این قوانین را به هیئت رئیسه ارجاع داده‌ام و هیئت رئیسه باید این قوانین را به صحن ارائه دهد.

فتحی‌پور تأکید کرد: زمانی که تکلیف این قوانین روشن شود می‌توان گفت اقدام تقنینی برای اقتصاد مقاومتی انجام شده است؛ نباید شعار داد و بنر نوشت بلکه باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرد./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴