تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۸۳۰۷۵
سرمربی پرسپولیس قبل از شروع تمرین با دو بازیکن این تیم جلسه‌ای کوتاه داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 14 و 40 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. در ابتدای تمرین حمید درخشان چند دقیقه‌ای با محسن بنگر و حمید علی‌عسگر جلسه‌ای برگزار کرد و صحبت‌های خصوصی با آنها انجام داد.

* در ابتدای تمرین مومنی مربی بدنساز تمرینات بدنسازی را برای بازیکنان در نظر گرفت.

* رضا نوروزی مهاجم مصدوم پرسپولیس همچنان جدا از سایر بازیکنان تمرین می‌کند و دور زمین به طور انفرادی می‌دود.

* حسین عبدی و حمید درخشان به همراه علیرضا امامی‌فر تمرینات بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

* برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد محرومیت صادقیان می‌گویند در مورد این مسئله دغدغه‌ای نداریم و با نامه‌نگاری مسئله حل خواهد شد و صادقیان روز جمعه مقابل ذوب‌‌آهن بازی خواهد کرد.

* حدود 30 هوادار در تمرین پرسپولیس حاضر شدند.

* 3 ملی‌پوش؛ محمدخانزاده که همراه تیم ملی بزرگسالان در استرالیا است و میلاد کمندانی و احمد نورالهی که به همراه تیم امید در اردوی ترکیه به سر می‌برند در تمرین حضور نداشتند.

* رضا نورمحمدی مدافع مصدوم پرسپولیس در فیزیوتراپی مشغول مداوای پای مصدومش است.

* شوکت اسلام اف بازیکن ازبکستانی و گابریل بازیکن برزیلی در تمرین امروز پرسپولیس غایب بودند.

* مهرداد کفشگری به همراه مهدی دغاغله و تادو با هم شوخی کردند و کشتی گرفتند.

* بخش دیگری از تمرینات اختصاص به تمرین حفظ توپ و پرسینگ داشت که در این بخش درخشان و عبدی نظارت مستقیم بر روی کار بازیکنان داشتند. تمرین پرسینگ و حفظ توپ با جدیت از سوی بازیکنان دنبال می‌شد و حتی وقتی یک توپ را از دست می‌دادند سر یکدیگر داد و فریاد می‌کشیدند.

* کادر فنی پرسپولیس نسبت به اعلام برنامه زودهنگام لیگ معترضند و می‌گویند ما برنامه‌ریزی‌مان برای هفته آینده بود. بنابراین به سازمان لیگ اعتراض داریم و امیدوارم اعتراض ما مورد قبول واقع شود.

* مهدی جعفرپور بازیکن دیگر پرسپولیس است که در فیزیوتراپی مشغول درمان مصدومیتش است. به احتمال زیاد جعفرپور و نورمحمدی به بازی با ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر نمی‌رسد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس هم‌ اکنون به دنبال تهیه بلیت و هتل در اصفهان هستند زیرا با تغییر برنامه آنها باید روز جمعه مقابل ذوب‌آهن به میدان بروند.

* بخش دیگری از تمرین اختصاص به تمرین‌های دفاع و حمله داشت و نیروهای تهاجمی با لباس مشکی مقابل بازیکنان تدافعی پرسپولیس قرار گرفتند. در این تمرین پرسپولیس با 3 مهاجم؛ مهدی طارمی، تادو و محمد عباس‌زاده به سمت دروازه حمله می‌کردند.

* در بخش حمله به دفاع حمید درخشان، امامی‌فر و حسین عبدی هر کدام با بخشی از بازیکنان صحبت می‌کردند و تذکرات فنی را به آنها می‌گفتند. حسین عبدی با خط دفاعی صحبت می‌کرد، حمید درخشان با بازیکنان هجومی پرسپولیس صحبت می‌کرد و تذکر فنی می‌داد و امامی‌فر هم با بازیکنان دو جناح صحبت می‌کرد.

* در پایان تمرین حمله به دفاع حمید درخشان چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان به تیم سبز و مشکی تقسیم شدند و فوتبال تحت فشار بازی کردند. بازیکنانی مثل محمد نوری، محسن بنگر و سوشا مکانی هم تمرین پنالتی کردند.

* در این فوتبال تمرینی بازیکنان مجاز بودند فقط 3 ضربه به توپ بزنند وگل‌های زیادی بین دو تیم رد و بدل شد. برای تیم سبز مهدی دغاغله (3 گل) و هادی نوروزی گل زدند و برای تیم مشکی هم پیام صادقیان، تادو، کفشگری،‌عسگری و عباس‌زاده گلزنی کردند.

*بازیکنان در این تمرین با یکدیگر کری زیادی داشتند و در یک صحنه حمید درخشان برای تیم سبز اعلام پنالتی کرد. درخشان هم داور مسابقه بود و هم تذکرات فنی به بازیکنان می‌داد.

* در اواخر فوتبال تمرینی بابک حاتمی دچار مصدومیت شد.

* در پایان تمرین بازیکنان هر دو تیم سبز و مشکی خود را برنده می‌دانستند و البته تیم مشکی از عکاس باشگاه خواست که از آنها عکس بگیرد و نام آنها را به عنوان پیروز ثبت کند./ع
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴