تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۵۹۸۲۹
معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: پیش خریداران مگان در صورت تمایل می‌توانند ۳ خودروی سراتو، CS۳۵ یا E۲ را به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند.
۰
plusresetminus
بلاغ- محمدعلی قادری اظهار کرد: در گذشته ۵۵۰۰ خودروی مگان پیش فروش شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل عدم عمل به تعهدات از سوی شرکت رنو و تحویل ندادن قطعات، موفق به تولید این خودرو نشدیم خاطرنشان کرد: از ۵۵۰۰ خریدار خودروی مگان، تعداد ۴۴۰۰ نفر تاکنون خودروی جایگزین مدنظر را دریافت کردند.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: تاکنون خریداران مگان می‌توانستند باقی محصولات سایپا از جمله پراید و تیبا را به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند و از این به بعد نیز می‌توانند از سراتو، با گیربکس دنده‌ای، CS۳۵ و E۲ به عنوان خودروی جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: قیمت سراتو با گیربکس دنده‌ای ۷۰ میلیون تومان، CS۳۵ معادل ۸۳ میلیون تومان و E۲ معادل ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است. بنابراین در صورت تمایل پیش‌خریداران مگان این خودروهای جایگزین به آن‌ها تحویل شده و مابه‌التفاوت نیز محاسبه خواهد شد.

قادری با بیان اینکه مگان با قیمت‌های مختلفی در گذشته به مشتریان فروخته شده است تصریح کرد: در صورت تمایل مشتریان قیمت فروخته شده، مگان به اضافه سود تاخیر مبلغ واریز شده تاکنون محاسبه شده و مابه‌التفاوت مبلغ به دست آمده با قیمت سایر محصولات موردنظر مشتریان از آن‌ها اخذ یا به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خریداران مگان در صورت تمایل می‌توانند از هفته آینده برای دریافت خودروهای جایگزین معرفی شده اقدام کنند./آ
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴