اظهارات مربیان پس از روز اول هفته هجدم لیگ/

از اظهار نظر درباره کی روش تا استعفای یک سرمربی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۸۳۸۵۹
در روز اول هفته هجدهم لیگ برتر مربیان تیم‌ها اظهار نظرهای مختلفی درمورد بازی‌ها داشتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، هفته هجدهم لیگ برتر در روز اول با انجام 3 دیدار به پایان رسید که در پرگل ترین بازی روز اول این هفته تیم فوتبال سایپا البرز موفق شد در خانه حریف با نتیجه 3 بر 2 از سد گسترش فولاد تبریز بگذرد.

در پایان این دیدارها سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:

نفت مسجدسلیمان 0 - پیکان 0

سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از استعفا: از همه مردم و هواداران تشکر می کنم

از اظهار نظر درباره کی روش تا استعفای یک سرمربیبهروز مکوندی پس از اینکه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی صفر بر صفر رسید از سمت سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان استعفا کرد.

مکوندی با اعلام این موضوع در کنفرانس پس از بازی گفت: از همه مردم و هواداران بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم اما با این شرایط کار کردن در این تیم سخت و دشوار است و من از همین جا استعفایم را اعلام می‌کنم.

بهروز مکوندی پس از تساوی صفر بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان اظهار داشت:‌واقعیت این است که پیکان تیم خوب و کاملی دارد. اسامی بازیکنان آنها نشان می‌دهد که چقدر بازیکنان باتجربه‌ای دارند و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند که قیمت یک بازیکن آنها با 19 بازیکن ما برابری می‌کند. همچنین امکاناتی که در مسجدسلیمان وجود دارد قابل مقایسه با تهران نیست.

وی ادامه داد: در نیمه اول شاهد بازی سرد و بی‌روح بودیم. موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای ما داشتیم و بازیکنان پیکان هم به خشونت و جنگ تن به تن روی آورده بودند تا بازی را کنترل کنند. در نیمه دوم ما از کناره‌ها حرکت کردیم و دو موقعیت خوب هم به دست آوردیم که متأسفانه بازیکنان‌مان نتوانستند از آنها استفاده کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی که در این تیم وجود دارد تساوی مقابل پیکان قابل قبول است هر چند که می‌‌دانم انتظارات هواداران برآورده نشده است. ما قرار بوده اول ژانویه به بازیکنان خارجی پول بدهیم اما از مهرماه که من در این تیم حاضر شده‌ام یک ریال هم پول داده نشده است و جا دارد از خودگذشتگی بازیکنانم تشکر کنم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی این تیم تصریح کرد: از بازیکنان خارجی راضی بودم و آنها توانستند نمایش خوبی را در اولین حضور خود ارائه دهند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان کنفرانس برگه استعفای خود را به خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در این نشست نشان داد.

سرمربی پیکان: بازی چنگی به دل نزد

از اظهار نظر درباره کی روش تا استعفای یک سرمربیصمد مرفاوی پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در کنفرانس بعد از بازی گفت: بعد از مدت طولانی بالاخره بازیها شروع شد و ما برای 50 روز برنامه ریزی کرده بودیم اما یک هفته زودتر مجبور بازی کنیم. پایان بازی از نظر کیفی چیزی برای ارائه نداشت و چنگی به دل نمی زد. زمین نیز متاسفانه از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود. نفتی ها می خواستند با استفاده از حمایت تماشاگران پرشور خودشان و حفظ توپ و بازی مستقیم و حضور در زمین ما نتیجه بازی را به نفع خود کنند.

در نیمه اول ما می خواستیم بازی را آرام کنیم و کاملا هم موفق بودیم همانطور که دیدید هیچ موقعیتی روی دروازه ما پدید نیامد. در نیمه دوم هم روند بازی به همین ترتیب پیش رفت. بچه های ما در دفاع منطقی بسیار باهوش عمل کردند و به همین دلیل بسیار از تصمیمم راضی هستم چرا که در بخش دفاعی پیشرفت قابل ملاحظه ای کردند. ما سعی ریسک نکنیم و نفتی ها را مهار کنیم که کاملا به اهداف خود رسیدیم.



گسترش‌فولاد تبریز 2 - سایپای البرز 3

سرمربی گسترش: مستحق باخت نبودیم

از اظهار نظر درباره کی روش تا استعفای یک سرمربیفراز کمالوند پس از شکست 3 بر 2 گسترش فولاد مقابل سایپا اظهار داشت: ما از هر نظر مستحق پیروزی در این بازی بودیم. نباید به چیزی غیر از 3 امتیاز دست پیدا می کردیم. 2 گل زودهنگام زدیم و پس از آن به تیر دروازه سایپا هم زدیم اما در ادامه بازیکنان ما فکر کردند بازی تمام شده و جدیت لازم را به خرج ندادند.

وی ادامه داد: شوت استثنایی میلاد میداوودی و اخراج مصطفی اکرامی تأثیر مستقیمی روی نتیجه بازی گذاشت و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد ما 3 امتیاز را در خانه خود حفظ می‌کردیم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه گل اول تیمش مشکوک به نظر می‌رسید، گفت: کمک داور صحنه را دید و گل ما هم کاملا سالم بود اما نمی‌‌دانم چرا نیمکت و کادر فنی سایپا تا پایان نیمه اول مدام به تیم داوری معترض بودند. همین موضوع هم باعث شد تا سوت‌های داور بیشتر به نفع سایپا باشد.

کمالوند در مورد اینکه چرا بازیکنانش پشت محوطه جریمه روی بازیکنان سایپا خطا می‌کردند در حالیکه خودروسازان 3 بازیکن داشتند که می‌توانستند در ضربات ایستگاهی عملکرد خوبی داشته باشند، گفت:‌ ما به این موضوع آگاه بودیم و روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم اما گلی که میداوودی به ثمر رساند فاصله توپ با دیوار دفاعی بیشتر از 9 متر و 15 سانتیمتر بود و داور 12 متر بازیکنان ما را عقب‌تر از توپ قرار داد که این مورد یکی از دلایلی بود که توپ به گل تبدیل شد.

وی در مورد اینکه آیا نگران سقوط تیمش نیست، گفت: من نگران این موضوع نیستم. ما 16-15 امتیاز نیاز داریم تا در لیگ بمانیم. با این فوتبالی که بازیکنانم امروز نشان دادند این وعده را می‌دهند که در نیم‌فصل دوم بیشتر از 16 امتیاز کسب می‌کنیم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه آیا فوتبال زیبا یا نتیجه را می‌پسندد، تصریح کرد: من تحت هیچ شرایطی فوتبال را فدای نتیجه نمی‌کنم. مردم تبریز هم به خوبی فرق فوتبال زیبا و نتیجه را می‌دانند.

سرمربی سایپا البرز: درباره تیم ملی صحبت نمی کنم

از اظهار نظر درباره کی روش تا استعفای یک سرمربیمجید جلالی پس از پیروزی 3 بر 2 سایپا مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: این بازی امتحان بزرگی برای ما بود. 2 گل زودهنگام دریافت کردیم و خیلی زود شیرازه تیم ما از هم پاشید اما در ادامه بازیکنان ما توانستند خیلی زود به بازی برگردند و 2 گل خورده را جبران کردیم. در پایان هم خوشبختانه توانستیم در دقایق پایانی به گل پیروزی بخش دست یابیم و 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: ما در بین دو نیمه به بازیکنان گوشزد کردیم که راه‌های نفوذ گسترش فولاد را ببندندو سعی کردیم تا نیمه دوم جلوی حملات این تیم را بگیریم که خوشبختانه این موضوع اتفاق افتاد و در پایان هم توانستیم پیروز میدان شویم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا اخراج مصطفی اکرامی بازیکن گسترش فولاد به کسب پیروزی تیمش کمک کرده یا خیر، گفت: طبیعی است که وقتی حریف یک بازیکن کمتر دارد به نفع ما خواهد بود. وقتی که بازی 2 بر 2 بود و برای ما هم بازی سنگینی در جریان بود اخراج بازیکن گسترش به ما کمک کرد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم.

جلالی در خصوص نوع بازی که گسترش فولاد به نمایش گذاشت تصریح کرد: گسترش فولاد در نیم فصل دوم ترمیم شده و 6 بازیکن جدید در این تیم حضور داشتند. این تیم در ادامه نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌ها تأکید کرد: من در این باره صحبت نمی‌کنم. البته 3-2 ماه است که در مورد تیم ملی صحبت نکرده‌ام و از شما هم خواهش می‌کنم در این مورد از من سوال نپرسید.



صبای قم 0 - پدیده خراسان 0

سرمربی صبا: از بازی راضی ام

از اظهار نظر درباره کی روش تا استعفای یک سرمربیمهدی تارتار پس از تساوی بدون گل مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: از بازی بازیکنان راضی هستم اما از نتیجه‌ای که کسب شد رضایت ندارم. در نیمه اول خوب بودیم و نمایش بهتری داشتیم.

وی در مورد جنگ لفظی با مرزبان سرمربی پدیده گفت: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. سرمربی صبای قم در مورد اینکه ایوب کلانتری دیر به میدان آمد عنوان کرد: او مصدوم بود و دیر به ترکیب اضافه شد. در تیم ما هم به این شکل است که هر کسی خوب تمرین کند در ترکیب قرار می‌گیرد.

تارتار همچنین در مورد تعویض کاظمی عنوان کرد: ابتدا اینکه پدیده تغییر تاکتیک داده بود و دوم به دلیل فشار مسابقات باید بازیکنان خود را حفظ کند.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن تیم‌تان در این بازی چه کسی بود، گفت: از نظر من همه بازیکنان خوب بودند.

سرمربی پدیده: مربیان باید یاد بگیرند انتقاد نکنند

از اظهار نظر درباره کی روش تا استعفای یک سرمربیمرزبان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: کیفیت برتر هیچکدام از تیم ها نداشتند وفقط صبا یک موقعیت داشت و بیشتر اتقاقات وسط زمین بود. صبا بازیکنان باتجربه دارند و بر خلاف ما سابقه زیادی در لیگ دارند. ما برای مردم مشهد تیمی درست می کنیم که افتخار کنند.
 
مرزبان در مورد شرایط باشگاه و مسائل اقتصادی گفت:من در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی صحبت نمی کنم. اما باید بگویم مجموعه پدیده به ما کم کرده و حتی بعد از جلسات 40 درصد دوم بچه ها را دادیم . این مجموعه وفادار به آرمانهایش است و این مجموعه به تعهداتش عمل می‌کند.
 
او در مورد رضا عنایتی گفت:رضا عنایتی از دوستان ماست . من از تمام بازیکنانی که گرفتیم راضی هستیم و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط بهتر برسند.

مرزبان در مورد کی روش گفت:زمانی که با تیم ملی مونته نگروه بودم. مربیان باید یاد بگیرند انتقاد نکنند و این جزو وظایف ما نیست . هم به کی روش و به مربیان دیگر می گویم که اجازه دخالت در کار هم را نداریم. ما شرایط کارمان و قراردادهایمان فرق می کند. من در مورد پدیده صحبت می کنم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

او براساس ساختارهایش رفتار می کند و باید این مساله را یاد بگیریم. باید آنالیز بزرگ انجام شود و بعد تصمیم گرفته شود. ما باید در مورد قدرت کاری که نمی توانیم انجام دهیم باید سکوت کنیم. ما باید بازیکنان را آماده کنیم و به عنوان مربی و تا اینجای کار وظیفه ماست. بهادر نسیم اف هنوز به ما نرسیده و بازیکن ما فرامرزی در تیم ملی امید هنوز به ما نداده اند. کی روش باید این آزادی را داشته باشد که تفکراتش را به جلو ببرد./آ
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«وعده صادق»، نقطه عطف رهایی مستضعفان
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
نماز؛ بازدارنده و نابود‌کننده بدی‌ها
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷