تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۸۴۳۹۹
مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که مشکل و مسئله فوتبال ایران در حال حاضر ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،جواد زرینچه ابتدا در مورد چالش‌های رسانه‌ای مربیان استقلال و پرسپولیس با کارلوس کی‌روش اظهار داشت: من معتقدم مربیان همیشه باید احترام یکدیگر را نگه دارند، چون همکار هستند و این آزاردهنده است که بخواهند حرمت‌ها را از بین ببرند. من تا به امروز در این مورد صحبتی نکردم تا نگویند که مثلاً می‌خواهد از زبان قلعه‌نویی صحبت کند. هر مربی سلایق و تفکرات خاص خودش را دارد و باید همه ما به یکدیگر احترام بگذاریم. اگر هم فردی از تیم ملی انتقاد می‌کند، دوست دارد که تیم کشورش پیشرفت کند.

وی در ادامه افزود: به هر حال کی‌روش مربی مطرحی است که همه هم می‌دانند برای جذب او هزینه زیادی صورت گرفته است. پس او باید نشان دهد که با مربیان ایرانی فاصله دارد. به عنوان مثال در بازی با عراق وقتی پولادی اخراج شد باید همه چیز از لحاظ فنی و روحی و روانی مدیریت می‌شد ولی دیدید که این اتفاق رخ نداد. این انتظار از کی‌روش می‌رود که فاصله خود با مربیان ایرانی را نشان دهد.

زرینچه در مورد بحث ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی گفت: مسئله فوتبال ایران ماندن یا جدایی این مربی نیست. فوتبال ایران از لحاظ امکانات، فوتبال پایه، ساختارسازی و خیلی مسائل دیگر ضعف دارد که اتفاقاً کی‌روش هم در این زمینه مشکل دارد و بارها در مورد این ضعف‌ها حرف زده است. ما باید ابتدا این مشکلات را برطرف کنیم تا فضای مناسبی برای فعالیت کی‌روش در تیم ملی وجود داشته باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین در خصوص بحران مالی در این باشگاه گفت: کادر فنی و بازیکنان بابت مسائل مالی مشکل دارند و باشگاه باید به تعهداتش عمل کنند. بعضی بازیکنان یا خانه فروخته‌اند یا ماشین و حتی بعضی از آنها پول بهره‌ای گرفته‌اند. این شرایط به سود استقلال نیست و اگر ادامه داشته باشد قطعاً به استقلال آسیب خواهد زد./ع
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴