تاریخ انتشارجمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۵
کد مطلب : ۵۸۱۲۷
۰
plusresetminus
مردی که قربانی خیانت همسرش شد/سرقت اینترنتی در شبکه اجتماعی line/کشف مواد مخدر از سوداگران مرگ در قائم شهر
به گزارش بلاغ، اخبار انتظامی مازندران که از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران به این پایگاه خبری ارسال شده را در ادامه می خوانید.

کشف سرقت اینترنتی در شبکه اجتماعی line

احمدرضا رستمی گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس فتا مبنی بر برداشت مبالغ زیادی وجه نقد از حساب بانکی اش به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان این پلیس با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و كارشناسی سرانجام موفق شدند، سارق اینترنتی ۱۴ ساله را شناسایی کنند.

رستمی افزود: با شناسایی متهمه و هماهنگی قضایی این فرد دستگیر و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: متهمه ضمن اقرار به بزه انتسابی اعتراف کرد، شاکیه مادرش است و وی در شبکه اجتماعی Line با پسری آشنا شده و پس از برقراری ارتباط، این فرد از احساساتش سوء استفاده کرده و با فریبش تقاضای شارژ تلفن همراه کرد.

متهمه ادامه داد: بدون اجازه از مادرم اقدام به برداشت اینترنتی از حسابش کردم و وجوه نقد سرقتی را برای خرید شارژ به دوست پسرم دادم.

کشف ۴ کیلو گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در قائم شهر

محمدرضا قدمی گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار ماموران انتظایم این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک افرادی در یکی از روستاهای حومه این شهرستان در امر تهیه وتوزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قائم شهر افزود: ماموران با شناسایی متهمان به مواد مخدر و محل سکونت این افراد با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه فردی به نام "مرتضی – م" را شناسایی و دستگیر و دو کیلو گرم مواد مخدر از وی کشف و ضبط کردند.

در همین ارتباط ماموران با شناسایی و دستگیری چهار متهم دیگر به موادمخدر موفق شدند، دو کیلو گرم تریاک از این افراد کشف و ضبط کنند.

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه در " آمل"

در راستای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در سطح جامعه فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با اجرای طرح های پاکسازی و برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان موادمخدر در صدد مقابله با این بلای خانمانسوز بر آمد.

ولی الله گنجیان مقدم با اشاره به انهدام باند تهیه وتوزیع مواد مخدر شیشه در این شهرستان گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی اعضای باند تولید و توزیع مواد مخدر شیشه شدند.

وی افزود: ماموران در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی محل فعالیت این افراد را شناسایی و با هماهنگی قضائی دراقدامی ضربتی همه اعضای این باند به نام های "م – خ"، "و- خ"، "ح – خ"، "س- خ" را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آمل از کشف سه کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه از متهمان در این عملیات خبر داد و بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری دو شرور در نکا

حسن فلاح گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر شرارت و اقدامات هنجارشکنانه دو متهم شرور به نام های "الف – ب" و "ع – د" ۲۰ ساله و ۲۹ ساله در سطح شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، رد این متهم به شرارت را که برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می کردند، در یکی از محلات شهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی نکا خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی پلیسی هر دو متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس پس از اقرار به بزه انتسابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شدند.

مردی که قربانی خیانت همسرش شد

در پی مرگ مشکوک مردی ۴۲ ساله به نام "حمیدرضا – خ" در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری در تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال جاری، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت.

ماموران پلیس پس از چند ماه کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پی به اختلافاتی خانوادگی مقتول با همسرش برده و این زن را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، متهمه به نام "الف – ع" ۲۷ ساله چند روز قبل از فوت شوهرش مقداری مواد سمی از یک فروشگاه عرضه سموم کشاورزی خریداری کرده و در حال حاضر به طور مشکوکی با جوان ۱۹ ساله ای ارتباطات پنهانی دارد.

ماموران پلیس با دریافت این اطلاعات، زن را به اتهام قتل شوهرش دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

متهمه در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه ای شد، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اختلافی که با شوهرم داشتم و راضی به طلاق هم نمی شد، با "جواد" آشنا شدم و موضوع را به او گفتم، او هم به من پیشنهاد قتل شوهرم را داد و با تهیه قرص برنج آن را به صورت پودر داخل غذایش ریخته و او را کشتم.

ماموران پلیس آگاهی در ادامه با شناسایی مخفیگاه همدست قاتل این فرد را نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی دادند.

۱۰ هکتار از اراضی ملی در آمل آزاد شد

ولی اله گنجیان مقدم گفت: با توجه به موقعیت شهرستان آمل و قرار گرفتن در مسیر تردد هموطنان از استان تهران به استان های شمالی کشور و وجود منابع طبیعی ارزشمند، همواره سودجویان درصدد تبدیل اراضی ملی و طبیعی به روستاهای این شهرستان هستند.

وی افزود: روستای زیار و نیز یکی از مناطقی است که مورد توجه سودجویان بوده و این افراد با تغییر کاربری و انجام ساخت و سازهای غیرمجاز چهره طبیعی این روستا را برهم زده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در راستای حفظ بیت المال و بازگشت اراضی متصرف شده، با هماهنگی و حضور نماینده دادستانی، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی، حکم صادره از سوی مرجع قضایی با تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی منابع طبیعی ۱۰ هکتار از زمین های تصرف شده از ید زمین خواران و سودجویان بازپس گرفته شد.

۲۳ کیلو حشیش از دو قاچاقچی کشف شد

اتباع طبری گفت: در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و جمع آوری معتادان تابلو در شهرستان چالوس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی را برای شناسایی این افراد در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط ماموران موفق شدند، دو متهم به قاچاق مواد مخدر به نام های "مصطفی – ح" و "علی – ط" را که با استفاده از یک دستگاه خودرو در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته اند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی چالوس خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت از این افراد، خودروی آنان را در عملیاتی ضربتی در یکی از خیابان های شهر متوقف و در بازرسی از آن موفق شدند، ۲۳ کیلو گرم مواد مخدر حشیش را که به طرز ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

طبری یادآور شد: ماموران همچنین در طرح جمع آوری معتادان تابلو، ۱۵ معتاد به مواد مخدر را در سطح این شهرستان و در مناطق آلوده شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ طبری افزود: متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند و معتادان تابلو برای بازپروری به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ تحویل شدند.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در آمل/کشف ۱۷ فقره سرقت

ولی الله گنجیان مقدم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان آمل، رسیدگی به این موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه عملیاتی اقدامات اطلاعاتی را در جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: ماموران با بررسی شیوه و نحوه وقوع سرقت ها، پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق شدند، چند متهم سابقه دار را به عنوان مظنون به سرقت شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار دهند.

گنجیان مقدم با اشاره به شناسایی پنج متهم به سرقت که با تشکیل باندی در امر سرقت موتورسیکلت ها در سطح شهرستان فعالیت داشته اند، در عملیات ضربتی همه سارقان را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به نام های «مرتضی- س» ، «حمید - ض»، «روح اله - ر»، «قدیر - ق» و «علیرضا - ر» در بازجوئی های فنی پلیس، ضمن اعتراف به ۱۷ فقره سرقت موتورسیکلت ابراز داشتند، اموال مسروقه را با قیمتی ناچیز به تعدادی مالخر فروخته اند.

گنجیان تصریح کرد: در پی اعترافات متهمان، هشت مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و در چند مرحله عملیات پلیسی دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی آمل اذعان داشت: با دستگیری این افراد ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در محل فعالیت آنان کشف و ضبط شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴