گزارش تمرین آبی‌پوشان

هافبک آبی‌ها در راه آلمان

تاریخ انتشارشنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۷۷۵۷۷
بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال برخورد گرمی با رضا عنایتی داشته و از او استقبال خوبی به عمل آوردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد. تمامی بازیکنانی که صبح امروز در محل تمرین حضور داشتند در تمرین عصر هم حاضر شده و تنها وحید طالب‌لو به دلیل پیگیری امور اداری‌اش برای انتقال به استقلال در تمرین شرکت نکرد.

*رضا عنایتی بعد از نزدیک به 5 سال در تمرین امروز استقلال حاضر شد و مورد استقبال بازیکنان کادر فنی و اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

*در ابتدای تمرین امروز قلعه‌نویی ضمن خوشامدگویی به رضا عنایتی برخورد گرمی با این بازیکن داشت و برای او در این تیم آرزوی موفقیت کرد. همچنین بازیکنان تیم استقلال از جمله برهانی به سمت عنایتی رفته و به او خوشامد گفتند.

*محمد قاضی همانند تمرین صبح امروز در تمرین حاضر شد و پا به پای دیگر بازیکنان کار تاکتیکی را انجام داد.

*میرشاد ماجدی در تمرین نوبت عصر آبی‌پوشان حضور نداشت.

*بعد از خروج نام میلاد کرمانی‌مقدم از فهرست استقلال این بار این شایعه مطرح شد که امیرحسین طاهونی دیگر بازیکنی است که از فهرست آبی‌پوشان خارج خواهد شد و البته این موضوع هنوز تأئید رسمی نشده است.

*در جریان تمرین امروز امیر قلعه‌نویی به دنبال آخرین وضعیت وحید طالب‌لو و کاوه رضایی بود و می‌خواست بداند باشگاه در این زمینه چه فعالیت‌هایی کرده است.

*هنریک هلمکه بازیکن آلمانی برزیلی که امروز با استقلال قرارداد بسته است، قرار است بلافاصله راهی آلمان شود و پس از گرفتن ویزا به تهران برگردد و در تمرینات شرکت کند. او ۴،۵ روز دیگر به تهران باز می گردد.

*بحث انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال و مباحثی که در این جلسه مطرح شده یکی از سوژه‌های اصلی کادر فنی و هواداران استقلال بود آنها پیرامون این موضوع با یکدیگر صحبت می‌کردند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس زیر نظر کادر فنی کار تاکتیکی را انجام دادند با توجه به تمرینات دو نوبتی استقلال فشار کمتری از سوی کادر فنی به بازیکنان وارد شد و به همین دلیل تمامی بازیکنان در فوتبال درون‌تیمی شرکت نکردند.

*تمرینات تیم استقلال فردا هم در دو نوبت برگزار می‌شود و ظاهراً قرار است تا زمان اعزام تیم به اردوی کیش تمرینات به همین منوال پیش برود./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴